Kaverin vierailuista jää nykyään aina vain paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoooh

Vieras
Ensinnäkin kaveri ei enää koskaan käy yksistään/vauvan kanssa, vaan raahaa sen pallopään ukkelinsa mukana. Se puoliso on ihan kammottavan typeräkäytöksinen oksettava otus. Kiroilee kun mikäkin paatunut merimies, sillä ei oo koskaan sukkiakaan jalassa, hirvee juntti.

Minun pitäisi sanoa, että olisi kivaa, jos hän tulisi välilä käymään ilman ukkoaan, mutta miten senkin sanoo niin, ettei sitten puolestaan vastapuoli pahoita mieltään?

EN vaan voi sietää sen puolisoa, yöks! Ennen kun he vauvautuivat, tämä kaveri kävi useinkin ilman sitä turjaketta, mutta nykyään ne käyvät aina koko porukalla.

Ja kaikesta pahinta on se, että se ukko kuvittelee olevansa hyvääkin ystävää mieheni kanssa, vaikka mieheni ei itsekään voi oikein sietää tätä tyyppiä ja siis tämä ukkeli käy välillä ihan yksin meillä mölisemässä. :(

Kaiketi kuitenkin voit/te sietää tätä miestä, koska hän mitä ilmeisimmin on kaverillesi tärkeä? Ei kaikista tarvitse pitää, mutta asiallisesti voi kuitenkin kohdella, vai mitä?

Mä kans ehdotan, että seuraavaksi muotoilet treffikutsun niin, että "ei ollakaan pitkään aikaan juteltu ihan vaan tyttöjen kesken, mitäs jos mentäis keskenään/lasten kanssa jonnekin ja jätetään ukot kotiin?"

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
No kai sitä voi sanoa että ois kiva nähdä ihan vaan ystävien kesken eikä aina miehiä mukana? Ei siitä voi mun mielestä loukkaantua, ihan normaali juttu. Sitten tosin ymmärrän että se raahaa ukkonsa aina mukaan jos sunkin mies pyörii jaloissa koko ajan

Mä kyllä määrään, keitä mulla käy kylässä. Yhtäkään sellaista ei käy, josta en tykkää.
Sanot kaverillesi, että haluat tavata kaveriasi ilman mitään ukkoja.

Hmm, hankala juttu. Minulla on yksi tällainen kaveri joka ei pidä miehestäni. En käy hänen luonaan enää juurikaan koskaan, koska tiedän että vierailut menevät aina hänen ehdoillaan ja hän haluaisi että tulen aina yksin.
Tuntuu liian vaativalta järjestellä asiat niin että mies on kotona ja eivät tarvitse autoa jne, vain sen takia että pääsen kaverilleni joka puhua pulputtaa vain omista asioistaan (ei pidä miehestäni, joten ei jaksa kuunnella minun elämästäni).

Jos tietäisin että olemme kaikki tervetulleita, olisi helpompaa järjestää aikaa käydä hänen luonaan. Joskus tilanteet vaativat sitä että liikumme yhtenä porukkana, saattaa olla muitakin menoja ja välimatkojen takia tuntuu hölmöltä ajella edestakaisin.

En voi tuntea myöskään kovin läheiseksi henkilöä joka inhoaa miestäni (ehkä ulkonäköseikkojen/pintapuolisen tuntemisen vuoksi).

Peesaan aiempia vastauksia, että pidä naisten tapaaminen. Ja mitä varten sun miehesi sitten on paikan päällä, jos haluat puhua vain kaverisi kanssa? Kai se sama sääntö pätee sinuunkin?

Yhteistyössä