kaverini on itsekäs,kun ei haluu ku korkeintaa yhden lapsen. =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aada"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aada"

Vieras
näin sanoi minulle eilen,kun olin kahden lapseni kans siellä kylässä. haluaa kuulemma matkustella ja elää "vapaata" elämää. minusta on itsekästä hankkii ees sitä yhtä sitten,koska sille lapselle ei oo hyväksi kun ei sisarruksia. =( en taida haluta olla enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa, koska ajatusmaailmamme on niin erilainen.

[QUOTE="aada";22132935]näin sanoi minulle eilen,kun olin kahden lapseni kans siellä kylässä. haluaa kuulemma matkustella ja elää "vapaata" elämää. minusta on itsekästä hankkii ees sitä yhtä sitten,koska sille lapselle ei oo hyväksi kun ei sisarruksia. =( en taida haluta olla enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa, koska ajatusmaailmamme on niin erilainen.[/QUOTE]

...ja ruikuti ruikuti vali vali vali...

Tai sitten on aika viisas. Yhtä tyhmää on tehdä useampi vain sille yhdelle kaveriksi. Tai huomata olevansa 5 lapsen äitinä täysin kyrsiintyneenä elämäänsä. Ihmisille kun sopii niin erilaiset asiat.

[QUOTE="aada";22132935]näin sanoi minulle eilen,kun olin kahden lapseni kans siellä kylässä. haluaa kuulemma matkustella ja elää "vapaata" elämää. minusta on itsekästä hankkii ees sitä yhtä sitten,koska sille lapselle ei oo hyväksi kun ei sisarruksia. =( en taida haluta olla enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa, koska ajatusmaailmamme on niin erilainen.[/QUOTE]

ja ikää sulla oli?

[QUOTE="vieras";22132966]Hei, tällaiset aloitukset saa joku tuhat vastausta. Kauhea tappelu tulee. Avaa sateenvarjos ja suojaudu!! En Garde!![/QUOTE]

ai niinkö. =) no paree kait hakee. kiitti vinkistä. =D

Jep. Ja minä olen itsekäs kun halusin vielä tämän kolmannenkin lapsen. Ihan itsekkäimmissä haaveissa pyörii vielä neljäskin mutta siinä voi realiteetit jo pistää vastaan...

Eiköhän ne lapset yleensä ole nimenomaan itsekkäistä syistä hankittuja itse kullakin. =) Ja jos sen takia ettei ajatukset lapsimäärän suhteen kohtaa on valmis pistämään välit poikki niin varmasti siinä tekee palveluksen jo tälle ex-kaverillekin.

[QUOTE="vieras";22132966]Hei, tällaiset aloitukset saa joku tuhat vastausta. Kauhea tappelu tulee. Avaa sateenvarjos ja suojaudu!! En Garde!![/QUOTE]

No mut sehän aloittajalla on ollut tarkoituksenakin. Eihän kukaan tosissaan tollasta puppua kirjoita.

[QUOTE="ninni";22133004]Toivottavasti tämä sun kaverisi tajuaa katkaista välit suhun ensin... Hänellä se idiootti kaveri on, ei sulla.[/QUOTE]

Kohtalaisen samaa mieltä...

[QUOTE="aada";22133053]no ettekö te ny jo opi...tämä oli provo!!!!heheheeeeeee... olipas hauskaa,ku taas väki veti herneen nenään.[/QUOTE]

Täällä kuules on sellaisia järjenjättiläisiä näillä palstoilla että KOSKAAN ei voi tietää milloin kyseessä on aito idiootti ja milloin kyseessä on vain pila.

[QUOTE="aada";22133053]no ettekö te ny jo opi...tämä oli provo!!!!heheheeeeeee... olipas hauskaa,ku taas väki veti herneen nenään.[/QUOTE]

Joo ihan läkähdyn nauruun..

Mieheni on ainoa lapsi ja monta kertaa sanonut, että ei ole kaivannut sisaruksia ja on nauttinut ainoan lapsen roolista. Itselläni taas on sisaruksia. 4v nuoremmasta veljestä on ollut seuraa mutta 10v nuoremmasta siskosta ei mitään. Ei se aina tarkoita, että sisarukset tekisivät jotenkin onnellisemmaksi kuin ainoana lapsena oleminen. Minun äitini oli väsynyt ja kiukkuinen jatkuvasti. Meille on ensimmäinen tulossa ja koska tämänkin alkuun saaminen oli todella vaikeaa niin on selvää että meille ei varmaankaan kakkosta tule koska ei ole halua lähteä kärsimään vuositolkulla uusia hoitoja. Itsekästäkö? Ehkäpä.

Ai kun lapset pyörii kotiympyröissä siihen kymmenenvuotiaaksi niin tämän kymmenen vuoden takia pitää olla sisaruksia tai on koko loppuelämä pilalla? ainakin ittelle ystävät olleet aina paljon sisaruksia tärkeämpiä, eihän me asuta edes samalla puolella suomee ja veljen kanssa ei edes samassa maassa.

Yhteistyössä