Kaverisynttäreiden järjestelijäkonkarit kerääntykää :D! Eskarilaisen juhlat edessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FreezeCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FreezeCat

Tunnettu jäsen
14.12.2011
41 858
14 935
113
...ja mietintämyssy meinaa mennä hukkaan heti :snotty:

Elikäs: mä haluaisin nyt päivittää omia tietojani tarjoamisten sekä mahdollisten ohjelmanumeroiden suhteen. Viime kaverisynttäreistä on kuitenkin vierähtänyt jo tovi, joten varmasti ovat suuntaukset ehtineet muuttua. Toki tässä huomioin meijen sankarin toiveita mutta kaipaan rinnalle myös teidän varmoja kokemuksia :)

Pähkäilen täytekakun kanssa, että teenkö vai unohdanko? Olisiko jäätelö menevämpi vaihtoehto vaikka muffinssien kera? Joka tapauksessa leipasen itse keksejä paria sorttia (perinteisiä Hanna- tädin keksejä ja sitten teen appelsiini- suklaa suupalasia). Ajattelin laittaa tyrkylle karkki- että kasvisvartaita. Mites - jos tekisin minisämpylöitä ja täyttäisin ne prinssinakeilla/jauhelihapihvillä, salaatinlehdellä, tomaatilla ja kurkulla? Juomiksi tarjolle mehua ja appelsiinilimpparia. Tarviskos jotain vielä mukaan vai olisko tossa jo kivasti masuntäytettä?

Mikä on ollut IN eskarilaisten ohjelmanumeroina? Miten olette järjestäneet esim. lahjojen avaamisen - oletteko siitä tehneet erikseen oman ohjelmanumeron? Pullonpyörityksellä? Kutsuttuina on sekä tyttöjä että poikia.

Kyselyikää pukkaa siis :D - hurjan kiitollinen olisin avustasi ja vinkeistäsi :flower:!

En ole koskaan tehnyt täytekakkua kaverisynttäreille, kun omat ei tykkää. Kerran oli jätskibaari eli muutamaa makua jäätelöä, kastikkeita, strösseleitä, vohveleita, karkkeja jne. Lapset kasasivat itse mieleiset annokset, aikusen avustuksella toki. Suolaisena meillä on ollut vain pasteijoita ja pieniä karjalanpiirakoita sekä sipsejä tai poppareita, kun emäntä on laiska...

Ohjelmassa on ollut lahjojen jako pullon pyörityksellä ja aarteen etsintää. Jemmasin aarteita pitkin kämppää ja piirsin vihjeet piilopaikasta lapuille. Laput tungin ilmapalloihin, jotka lasten piti poksauttaa istumalla päälle, että saivat vihjeensä. Kerran taas yksi vihje johdatti aina seuraavaan paikkaan kunnes löysivät aarteen, etsivät siis silloin yhdessä.

En ole koskaan tehnyt täytekakkua kaverisynttäreille, kun omat ei tykkää. Kerran oli jätskibaari eli muutamaa makua jäätelöä, kastikkeita, strösseleitä, vohveleita, karkkeja jne. Lapset kasasivat itse mieleiset annokset, aikusen avustuksella toki. Suolaisena meillä on ollut vain pasteijoita ja pieniä karjalanpiirakoita sekä sipsejä tai poppareita, kun emäntä on laiska...

Ohjelmassa on ollut lahjojen jako pullon pyörityksellä ja aarteen etsintää. Jemmasin aarteita pitkin kämppää ja piirsin vihjeet piilopaikasta lapuille. Laput tungin ilmapalloihin, jotka lasten piti poksauttaa istumalla päälle, että saivat vihjeensä. Kerran taas yksi vihje johdatti aina seuraavaan paikkaan kunnes löysivät aarteen, etsivät siis silloin yhdessä.

Hoi, miten ihana ohjelmanumero toi aarteen esintä :)! Siinähän on varsin monta elementtiä yhdessä jutussa - taijanpa ottaa käyttöön!

Joo, me taijetaan kans kallistua tuon jäätelön puoleen - menekki olis kuitenkin taatumpaa kuin tuolla täytekakulla. Täytekakun kun kuitenkin pyöräytän nuille sukulaisjuhlille :). Ja tossa jäätelöntarjonnassakin on oma ohjelmansa, kun pääsevät itse tekemään annoksensa. Kiitti, tulikin paljon kivoja juttuja sulta :)!

• Tykkää
Reactions: rockyroad

Yhteistyössä