Kaverit ei sais riidellä rahoista, mutta tyttöni suutui tästä tempusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tytöt (12 v.) kerääsivät pulloja, kassi jäi kaverin luokse. Kaverin äiti tiesi, että tytöt palauttavat ruokailun jälkeen niitä pulloja. Kaverin äiti lähti kauppaan ja otti myös kyseesen kassin mukaan. Myöhemmin tytön kaveri soitti ja sanoi, että äiti ehti palauttaa pulloja. Kaverin äiti kertonnut mikä summa tuli, koska palautti myös pmat pullot.
Meidän tyttö ei saanut penniäkään vaikka oli keräämässä pulloja.

Tänään tyttö ei halunnut leikkiä kaverin kanssa, ja kaverin äidin mielestä tyttö suutui turhasta asiasta.

Valitettavasti olen eri mieltä. Jos yhdessä keräätään niin palautetaan yhdessä ja jaetaan niitä rahoja.

Miten itse suhtautuisit tähän?
Oliko tytöllä syytä suuttua tästä?

Täh, sanot sille likallesi että vaatii oman osuutensa pullorahoista toiselta tytöltä sen äidin kuullen. Jos äiti on vähääkään kartalla niin lompakko aukeaa sukkelaan. Jos ei, niin turha tommosen perheen kanssa on kaveerata. Likan on korkea aika oppia puolustamaan oikeuksiaan. Ei passaa antaa kävellä ylitsensä, ei periaatteestakaan.

Ihan aiheesta tyttö suuttui, eikä hänen ole pakko kaverin kanssa olla. Hyvä kuitenkin jos sanoosyyn suoraan.

Minä yrittäisin olla puuttumatta asiaan, mutta jos joku siitä sanoisi, kommentoisin kyll
Rehellisesti, että äiti on vääryydell
Napannut lasten pullonpalautusrahat.

Anna tytöille ensi kerran tikkarit, kun tulevat teille leikkimään. Juuri kun tyttösi kaveri on saanut imaistua namista kunnon maut, menet ja vetäiset tikkarin tytön suusta :)

Täh, sanot sille likallesi että vaatii oman osuutensa pullorahoista toiselta tytöltä sen äidin kuullen. Jos äiti on vähääkään kartalla niin lompakko aukeaa sukkelaan. Jos ei, niin turha tommosen perheen kanssa on kaveerata. Likan on korkea aika oppia puolustamaan oikeuksiaan. Ei passaa antaa kävellä ylitsensä, ei periaatteestakaan.

Me ei kyllä vaadita lastamme 12-vuotiaana pystymään puolustautumaan aikuisia vastaan.

Yhteistyössä