Kaverit ihmettelee mun musiikki makua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole musiikkilinjaa ollenkaan.

Kuuntelen sujuvasti lähes kaikkea.

Tykkään
Apulanta, Yölintu, Lady Gaga, Metallica, Yö, Anna Eriksson, Scorpions, Lauri Tähkä, Bon Jovi, Paleface, Sonata Arctica, Anna Puu... listaa voisi jatkaa aika pitkään. Miksi jumahtaa yhteen muottiin, kun maailmassa on paljon hyvää musiikkia.

Niin. Ei tainnut olla listalla ainuttakaan, joka olisi erikseen "nostettu" ja "tuotu" keinotekoisesti vain määrätietoisen tuotteistamisen kautta markkinoille.

Toki noissa kaikissa on ns. tuottaja ollut mukana, mutta puuhun on menty ihan toisinpäin: Ensin musiikki ja se tekijät - sitten vasta tuottaja.

Kyllä.

Minä en noita turhia idolsseja sun muita nykyajan tuunattuja blingblingejä pidä muusikoina ollenkaan. En tiedä miksi niitä vois kutsua. Jotain sekundatuotteita ne on.

Kyllä.

Minä en noita turhia idolsseja sun muita nykyajan tuunattuja blingblingejä pidä muusikoina ollenkaan. En tiedä miksi niitä vois kutsua. Jotain sekundatuotteita ne on.

Hei muuten!

Tulipa mieleen tässä ja nyt kysyä juuri sinun aitoa ja rehellistä mielipidettä teemasta James Blunt...
tässä eräs detalji hänen taustasta
James Blunt "esti kolmannen maailmansodan syttymisen" - Ilta-Sanomat
Muutenkin on aika epäsopiva "formaatteihin" - pärjännyt silti.

Mutta tietenkin nyt on kyse musiikista ja ihan aidosta uteliaisuudestani kysynkin sinulta ...tic ;) Tahdotko tämän palstan läsnäollessa ja tuollaisen musiikin soidessa kertoa minulle siitä rehellisen mielipiteesi ilman sarvia ja hampaita... vain Tears and Rain.

..noista ihan ok, kuten Iron Maiden ja Metallica.
Maidenia kesällä stadikalle kattomaan, btw ;)

Itse kuuntelen musiikkia laidasta laitaan - folk metallista death metalliin :D Toisinsanoen : METALLIA!!

Hulvaton määritelmä Mozartista: "Aikansa Antti Tuisku"!

Ehkei sentään. Aikansa kutakin, mutta luulenpa että tämä Tuisku laantuu ihan pienessä hetkessä esim. Mozartin myllerryksiinkin verrattuna.

Teidän kanssanne saan vielä slaagin joku päivä. Mozart ei ole missään tasolla aikansa keskivertopoppari. Tuotanto ulottui härskeistä lauluista sielunmessuihin. Mozart oli todella lahjakas ja musiikille omistautunut.

Kaikki kelpaa PinkLilyn listalta!
I laik :D

Mie olin ite 16-vuotiaana metallican keikalla hesassa,sain lipun synttärilahjaks porukoiltani:),parhaat synttärit ikinä.

Nyt oon 33v ja kuuntelen metallicaa edelleen ja lisäksi 12-vuotias poikani fanittaa sitä ja iron maidenia myös!

Ei se ole siis iästä kiinni :D

Minusta tuo musalista ei todellakaan ole outo, vaan keskiverto hevarin lista ja vieläpä siitä helpoimmasta päästä. :) Joskus teininä olen noita kuunnellut, nykyään nuista kelpuutan enää SOAD:in..

Yhteistyössä