Kävi näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murtunut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murtunut mies

Vieras
Olin amiksen päättäjäisissä kun tuo tyttö istui syliin ja pikku kännissä hän sai minut ujon pojan houkuteltua sänkyyn.En kai vastaankaan pannut, luulisin. Ensin suuseksiä ja kaikesta päätellen jotain muutakin kun seuraavalla kuulla sain kuulla, että lapsi on tulossa ja tyttö lukiossa.
Koko suku kävi pälle ja eikun yhteen asumaan ja kotileikkiä leikkimään. Lapsi tuli ja ei se hullumpi ollut, joskisn emäntä naökutti kun ei saanut edes opistojaan alkjuun ja opiskelua suunnitteli harva se päivä.
Olin työssä ja vauva ihan pieni kun ilmoitti, että toinen on tulossa. Minkä siinä mahtoi kumpikin sanoa. Tuli ja syntyi se toinenkin ja sanoin, etteä seksi stop, jos kolmatta aiot.
Sitten alkoi naimisiinmenon mankutus. Pelotti, mutta lopulta naimisiinkin mentiin.
Sitten alkoi oman kodin mankutus. Tehtiin talo ja hirveä velka. Talo oli kiva, lapset viihtyivät ja olin välillä ihan onnellinenkin, kunnes vaimo ilmoitti, että on taas raskaana, mutta ei minulle.Hnellä on nyt uusi, sivistynyt mies ja hän haluaa, että talo myydään ja ositetaan.

Näin sitten tehtiin, mutta tarina ei tähänkään loppunut. Se jatkuisi ja jatkuisi, mutta minä en nyt jaksa. Nyt minun pitäisi vielä ihailla hänen mahaansa kun hän tulee lapsia katsomaan meidän pieneen vuokra-asuntoon.

Voihan vittulan valtaa... Tiesitkös, että ehkäisykin on jo aika vanha keksintö. Toisaalta miksi katkeroitua saati murtua. Onhan sinulla kaksi lasta ja elämä edessä. Ruikutus on turhaa ja vie elämänlaatua alaspäin.

Elämä heittelee.
Nyt summaat positiiviset asiat. Ensimmäinen on lapset, toinen on ero petturista, kolmas on sinun arvosi lapsille ja itsellesi, jne

Nouset vahvempana kuin koskaan..

Niih. Olen nyt vaan niin solmussa. Kunhan sais jostain voimaa. Sitä ei nyt ole. Lapset tarvitsisivat, mutta ei heru. Makaan vaan, mutta kaljaa en sentään vedä. Työkin pitäisi hoitaa. Luulin tekeväni oikein ja olevani tosi mies. Nyt olen kuulemma tyhjä vätys.Taidan olla. Aina suostuin kaikkeen ja koetin vastata tekoni.Tytärkin haistattelee jo kuten äitinsä.Kumpa saisin pitää edes lapset, edes toisen, mutta ei ei...Aina voittaa se väkevin, ainakin meillä.

Tietysti olet masentunut. Silloin ei sängystä ylös pääse. Sinut on nollattu, mutta se on ""normaalia"". Vaimon on pakko syyllistää sinua, että olisi itse viaton! Sekin on tuttua tuossa tilanteessa.
Murrosikäiset ovat oma ihmislajinsa, heidän sanomisiaan ei pidä ottaa vakavasti, yritä vain ymmärtää ja pidä rajat.

Sinulle ohjeena, että jos et saa unta, niin hae nukahtamistabletit. Pitkä yöuni on tärkeää, ulkoile, syö hyvin. Pyri löytämään nainen, jonka kanssa keskustelet tai lähetät postia. Seurustella et saa.. sisar olisi hyvä juttukaveri, jos sinulla on? Kerro pahasta olostasi jollekin.

Voimia, selviät kyllä.

Onko kondomi sinulle tuntematon keksintö? Olisit sitä käytellyt vain, niin et olisi tuossa jamassa. Turha syytellä muita, jos itse on perästävedettävä pulkannaru.

Täytyy vain ihmetellä meitä naisia välillä.Sanotaan suoraan,että tuollainen nainen joutaisi romukoppaan,onko edes täysipäinen.
Lapsiparat,en tarkoita,että olisit huono isä,mutta teidän avioliitto olisi voinut kuitenkin onnistua.ilmeisesti tämä nainen on sellainen,että kurkottelee jatkuvasti jotakin.
Kyllä sinä saat paremman ja älä vain ota tuollaista enää ristiksesi ja muista tosiaan se ehkäisy,kun oikein tekee mieli.

Niin no... ehkäisyä on kuitenkin hyvä käyttää silloin kun ei lapsia halua. Ap ei halunnut lapsia, muttei kaikesta päätellen huolehtinut ehkäisystä.

Ap, nyt niskasta itteäs kii ja vähän ryhtiä tuohon elämääsi. Kuulostaa siltä, että koko elämäsi olet ollut vain muiten vietävissä oleva tossukka. Näet itsesi uhrina. No tässäpä pieni uutinen: olet itse vastuussa omasta elämästäsi ja siitä, mitä siinä saat aikaan.

Jos et halua olla kynnysmatto, lakaa makaamasta eteisen lattialla.

Näin on kuule monelle käynyt. Ei se lohduta. Naiset ensin mankuvat sen lapsen, vaikka mies ei vielä ole valmis.Sitten ne mankuvat seuraavaa, taloa yms. Mitä sitten saat kun sen kaiken annat? Tässä se nähdään. Sinulla ei ole siis mitään nuoruutta vielä ollut. Pelkkää harmia vaan ja parhaasi olet tehnyt. Exäsi äiti on takuulla samanlainen. Tuo piirre periytyy. Roikutaan miehessä kuin sika limpussa. Minä varoitan noista naisista.
Ja sen neuvon annan, että älä nyt pariin kolmeen vuoteen sekoa minkäänlaiseen naiseen. Muutoin et saa asioitasi järjestykseen. Anna edellisen tunteen laimentua ja koeta hoitaa lapsiasi hyvin. Älä välitä tuosta naisesta. Hän ei ole sen arvoinen, mutta älä sano sitä heidän äitinsä luonneasiaa lapsille. Eivät he ole sen naisen käytöksestä vastuussa.

Ja tähänkään ei oltais jouduttu, jos olisit ollut koulussa ja kuullut että on EHKÄISYVÄLINEITÄ.
Niitä käyttämällä voi välttää raskauden.

Niin, sen daaminhan vika se oli ettet tajunnut että penetraatiosta saattaa olla seurauksia? Voi juku.

Voi ihme, että suostuit talon ositukseen, sehän oli sun rakentamasi. Kun sulla oli talo ja tilaa, olisit ehkä saanut lapset.
Entä jos alkaisit taistella lapsistasi? Naiset ei oo tärkeitä, mutta lapset ovat.
Oisko sulla rahnaa mennä oikeuteen? Oisko sulla mahdollisuus saada isompi asunto ja sitten osoittaa, että sä pystyt ja haluut lapset?
Jos sun tarina on totta, olit hyvä mies, kun korjasit jälkesi. Mutta taloa sun ei olisi pitänyt antaa.
Kyllä mies pärjää yksinhuoltajana siinä kuin nainenkin.
Ei sun tarvii ex-vaimosi mahaa ihailla. Hänellä on oma elämä, hanki sinäkin oma. Jos et jaksa, mene vaikka perheasiain neuvottelukeskukseen tai muulle terapeutille, saat punnita tilannettasi. Voimia! Ei kaikkeen tarvitse suostua. Kun ottaa etäisyyttä tilanteeseen, jaksaa taas.

Sen sanoo alkeellinenkin järki,e ttä nuorten ihmisten velanmaksussa tarvitaan kaksi ihmistä, jos on lapsiakin menty tekemään ja nehän tähän kaaokseen johtivat. Kyllä tuo ositus on parempi. Sinun on vaan pakko alkaa alusta.
Ole nyt järkevämpi, äläkä seuraavalla kerralla kiipeä perse edellä puuhun.

Sen tekisin minäkin kyllä, että lapset vaatisin. Eihän tuo siunatussa tilassa koketeeraava ämmä ehdi niitä edes hoitamaan enää. Sinä ehdit paremmin. Käyvät sitten vaan kylässä äidillään. Näin meillä.

Tuo on hyvä pointti saada lapset isälle; selviää äiti raskaudestaan ja vauvanhoidosta paremmin. Ja äidillehän tulee perhe. Kun lapset ovat sinulla, niin taakka on hyvin jaettu.

Yhteistyössä