Kävikös kukaan uudella lastevaatekirppiksellä tänään? Tuusulassa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öääälknl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öääälknl

Vieras
Tänään aukes uus kirppis, olin paikalla vähän yli 10.00 eikä montaa ihmistä sisällä ollut,,, luulin et olis ollut hirvee ryysis. muutaman vaatteen ostin :)

Tosi nätti ja siisti pieni paikka, osa pöydistä tosin tyhjiä vielä, mutta eiköhän se siitä. Idea on ainakin hyvä. Ja ku muo kyllästyttää se suttainen täyteentupattu Villa Lyhty...

Kävitkö kirppiksellä?

Alkuperäinen kirjoittaja öääälknl:
Tänään aukes uus kirppis, olin paikalla vähän yli 10.00 eikä montaa ihmistä sisällä ollut,,, luulin et olis ollut hirvee ryysis. muutaman vaatteen ostin :)

Tosi nätti ja siisti pieni paikka, osa pöydistä tosin tyhjiä vielä, mutta eiköhän se siitä. Idea on ainakin hyvä. Ja ku muo kyllästyttää se suttainen täyteentupattu Villa Lyhty...

Kävitkö kirppiksellä?

Millä tavalla tuo Villa Lyhty on täyteen pakattu?

No Villa Lyhdyssä on niin kapeet käytävät mun mielestä. Siellä kun mammat kiertää muksut vaunuissa niin ei siellä sovi mitään kattelemaan kun aina saa väistellä.:(

Alkuperäinen kirjoittaja sebu:
No Villa Lyhdyssä on niin kapeet käytävät mun mielestä. Siellä kun mammat kiertää muksut vaunuissa niin ei siellä sovi mitään kattelemaan kun aina saa väistellä.:(

Eikös se oo vähän joka paikan ongelma?
Mä en pidä Villa Lyhdyn tympeestä ja toisaalta lässyttävästä henkilökunnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Kävitkö kirppiksellä?

Siis silloin ku aukes oli siisti ja väljempi ku nykyään. Lasten leikkinurkkaus oli iso, nyt pieni ahdas nurkka ja kassalla vielä possu jonne voi maksaa vapaaehtoisen leikkimaksun... ho ho..

Ihme krääsää ilmestynyt myyntiin, siis UUSIA

Alkuperäinen kirjoittaja sebu:

Eikös se oo vähän joka paikan ongelma?
Mä en pidä Villa Lyhdyn tympeestä ja toisaalta lässyttävästä henkilökunnasta.

Ei kaikkialla oo ahdasta... mut toi henkilökunta kuvaus osui kyl just nappiin :D :) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
JA siis se uuspaikka on www.mebellacasa.fi

Ahdas paikka sekin kyllä on, ei sinne vaunuilla oikein pääse, mut jätin vauvan ulos nukkuu.

Nyt teit mokan,kerroit jättäneesi vauvan ulos,kohta sua moralisoidaan!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kävitkö kirppiksellä?

Siis silloin ku aukes oli siisti ja väljempi ku nykyään. Lasten leikkinurkkaus oli iso, nyt pieni ahdas nurkka ja kassalla vielä possu jonne voi maksaa vapaaehtoisen leikkimaksun... ho ho..

Ihme krääsää ilmestynyt myyntiin, siis UUSIA

Minäkin kritisoin sitä, että uutta krääsää on paljon myynnissä sekä myös vanhaa rompetta, joka ei ole lastenvaatteita nähnytkään. Lastenvaatekirppiksen idea on siis menossa pahasti pilalle. Hyppään heti kaikkien muiden pöytien yli, kun etsin vaatteita lapsille.

Yhteistyössä