Kävin juuri lääkärissä sen pissavaivan takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 18v typy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28251150]Älä harrasta seksiä. Koskaan. Kun stressaat näin paljon tavallisen virtsatulehduksen kanssa niin millainen viestitulva tulisi jos epälisit sukupuolitautia..[/QUOTE]

Mietis nyt vähän. Pääasiassa mä pelkäsin et mulla ois inkontinenssi tai yliaktiivinen rakko tms. ikuinen kusivaiva jo 18-vuotiaana, joka ois tullu sit jäädäkseen

Tosin ei oo vieläkään varmaa. Nii eipä hötkyillä. Monet on kyllä sanonu et mullon virtsatulehdus tai sit ei mitään, joka menee ajan kans pois, toivotaan näin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä kokeita;28251147:
Luehan sitten näytteen annossa ohjeet huolella. Eilinen suihku ei riitä siinä puhtaudeksi, vaan vehkeet pitää pestä ihan kunnolla siinä juuri ennen.

Klamydiaa sulla ei voi olla jos et ole seksiä harrastanut. Hiiva voi olla. Ja se runsaan veden juominen vti estoon kannattaa harrasti seksiä tahi ei :).

En oo ennen ollu oikeen mikään kova veden juoja.

Jääny vähän vähäselle se...

Okei ja siel pitää sit pestä ihan alapää. No yritetään. :O

Kai saan tarkemmat ohjeet.

Minullekin tuli eka pissatulehdus 18-vuotiaana, ja olin kyllä ihan yhtä pihalla kun ap.

Kirveli ja pissatti koko ajan, ja lopulta aamuyöstä alkoi olemaan verta mukana. Sit alkoi pelottaa ja ei voinut muuta ku itkeä (oli tietysti tullut valvottua koko yö ku piti olla vessassa koko ajan, itken herkästi väsyneenä muutenkin).
Lopulta silloinen poikakaveri soitti yöpäivystykseen kysymään että mitä pitäis tehdä, huolesta soikeana hänkin. Sieltä sit rauhoiteltiin että buranaa vain ja aamulla antamaan pissatesti. Kunnon tulehdushan siellä oli.

Näin jälkeenpäin kyllä huvittaa miten tuli ressattua, mutta kun itse en ollut koskaan edes ajatellut tuollaista ongelmaa, niin paniikkihan siinä iski :D

Minullekin tuli eka pissatulehdus 18-vuotiaana, ja olin kyllä ihan yhtä pihalla kun ap.

Kirveli ja pissatti koko ajan, ja lopulta aamuyöstä alkoi olemaan verta mukana. Sit alkoi pelottaa ja ei voinut muuta ku itkeä (oli tietysti tullut valvottua koko yö ku piti olla vessassa koko ajan, itken herkästi väsyneenä muutenkin).
Lopulta silloinen poikakaveri soitti yöpäivystykseen kysymään että mitä pitäis tehdä, huolesta soikeana hänkin. Sieltä sit rauhoiteltiin että buranaa vain ja aamulla antamaan pissatesti. Kunnon tulehdushan siellä oli.

Näin jälkeenpäin kyllä huvittaa miten tuli ressattua, mutta kun itse en ollut koskaan edes ajatellut tuollaista ongelmaa, niin paniikkihan siinä iski :D

Oisko sit joku lievä tulehdus ennemmin kyseessä. Lääkärikin sanoi, että voi olla joku lievä.

Verta on jääny pyyhittäessä paperiin, mut en tiiä tullukko se veri sit pimpasta vai virtsaputkesta.. kun niitä kuukautishäiriöitäkin voi olla.

Virtsatietulehdus voi oireilla monin tavoin. Yleensä minulla on tullut tiheämpi virtaamisentarve, tuntuu että jatkuvasti pitäisi käydä vaikkei mitään tule ja kirvelee. Kerran sitten minulle nousikin kuume, selkään ja vatsaan sattui niin ettei särkylääkekään auttanut enkä päässyt sängyltä ylös, virtsatietulehdus sekin.

Juo ja paljon. Sitä mitä juot ei ole merkitystä.
Vissyä, limsaa, tuoremehua, karpalomehua.
Hampaasi ei tule putoamaan.
Juo paljon.

Suuntaa ajatuksesi iloisiin asioihin.

Omat virtsarakon kipu alkoi kirjaimellisesti yhdessä yössä. Eräänä päivänä minulla ei ollut oireita, ja seuraavana päivänä olin tuskin pystyy kävelemään. Miten? No, minun tapauksessani se alkoi uima-allas.
Rakastin uimaan, usein monta kertaa viikossa. Valitettavasti huonosti koulutettu henkilökunta minun kuntosali teki rutiini klooria ja happoa säätö allasveden mutta unohdin laittaa "kiinni" Rekisteröidy. Olin myöhemmin kertoi, että useat naiset olivat ilmoittaneet samanlaisia ??ongelmia, mutta minun tapauksessani oli ilmeisesti pahin. Oireita esiintyi myöhemmin illalla. Tuntui kuin olisin kamala virtsarakon infektio pian päivittäin oireita taajuus, kiire, ja ensimmäistä kertaa, virtsarakon kipu.

Virtsarakon uudelleenkoulutuksen avulla luodaan normaali virtsaaminen aikataulussa. Opit virtsata määrättyinä aikoina, ei vain silloin, kun halu tapahtuu-hitaasti pidentää välinen aika kylpyhuone taukoja. Tämä lisää virtsaneritystä Rakko järjestää, mikä vähentää taajuus teidän vaatii.

Keskimäärin se kestää noin kolme kuukautta kouluttautua virtsarakon normaalimpaan tihentynyt. Pidä päiväkirjaa rakko tottumukset voivat auttaa sinua seurata edistymistä ja menestystä matkan varrella. Muista, että nämä pienet askeleet voivat johtaa suurempaan kontrollin kylpyhuone tottumuksia-ja elämääsi-pitkällä aikavälillä.

Omat virtsarakon kipu alkoi kirjaimellisesti yhdessä yössä. Eräänä päivänä minulla ei ollut oireita, ja seuraavana päivänä olin tuskin pystyy kävelemään. Miten? No, minun tapauksessani se alkoi uima-allas.
Rakastin uimaan, usein monta kertaa viikossa. Valitettavasti huonosti koulutettu henkilökunta minun kuntosali teki rutiini klooria ja happoa säätö allasveden mutta unohdin laittaa "kiinni" Rekisteröidy. Olin myöhemmin kertoi, että useat naiset olivat ilmoittaneet samanlaisia ??ongelmia, mutta minun tapauksessani oli ilmeisesti pahin. Oireita esiintyi myöhemmin illalla. Tuntui kuin olisin kamala virtsarakon infektio pian päivittäin oireita taajuus, kiire, ja ensimmäistä kertaa, virtsarakon kipu.

Tekeehän toi mieli jo päästä lorottamaan kunnon kuset. :) nyt varmaan tuleeki kun join pullollisen vettä.

Virtsarakon uudelleenkoulutuksen avulla luodaan normaali virtsaaminen aikataulussa. Opit virtsata määrättyinä aikoina, ei vain silloin, kun halu tapahtuu-hitaasti pidentää välinen aika kylpyhuone taukoja. Tämä lisää virtsaneritystä Rakko järjestää, mikä vähentää taajuus teidän vaatii.

Kun siinä ennenkään mitään vikaa oo ollu ja tuskin sitä sillonkaan on mitenkään koulutettu kun synnyin.

Yhteistyössä