T
törkeetä toimintaa
Vieras
Siis menin tapani mukaan siistimään pöydällä olevia tavaroita, lähinnä poikavauvanvaatteita viikkaamaan uudelleen. Pöytä varattu kahdeksi viikoksi ja nyt ekan viikon kaksi viimeistä päivää jäljellä. Huomasin, että hintalappuihin on vaihdettu kalliimpi hinta. Hintaa ei ole sutattu vaan tehty esim kolmosesta kasi ja ykkösestä seiska tai kakkonen, vitonen muutettu kuutosrksi ja sit kahdessa puvussa missä hintana 12e niin laitettu ykkönen eteen.
Minulla on vielä ollut lappu loosin karmissa, että
Runsaasti siistejä poikavauvanvaatteita 50-68 cm EDULLISESTI !! Nyt siinä oli lappu, että Halpoja vauvanvaatteita !!!
Keskustelin henkilökunnan kanssa ja sieltä luvattiin minulle uusi viikko veloituksetta. Siellä meinaan oli yksi henkilökuntaan kuuluva kuka oli raskaana ja oli vaatteita juuri pari päivää aikaisemmin katsellut ja tiesi että en puhu soopaa. Onneksi näin.
Mut kyllä ottaa pattiin kun jouduin vaihtamaan niihin uudet hintalaput jas miten jollekkin tulee mieleen tehdä tuollaista? En voi ymmärtää.
Minulla on vielä ollut lappu loosin karmissa, että
Runsaasti siistejä poikavauvanvaatteita 50-68 cm EDULLISESTI !! Nyt siinä oli lappu, että Halpoja vauvanvaatteita !!!
Keskustelin henkilökunnan kanssa ja sieltä luvattiin minulle uusi viikko veloituksetta. Siellä meinaan oli yksi henkilökuntaan kuuluva kuka oli raskaana ja oli vaatteita juuri pari päivää aikaisemmin katsellut ja tiesi että en puhu soopaa. Onneksi näin.
Mut kyllä ottaa pattiin kun jouduin vaihtamaan niihin uudet hintalaput jas miten jollekkin tulee mieleen tehdä tuollaista? En voi ymmärtää.