V
vierailija
Vieras
Mitä jos minulla ei ole aikaa mennä sinne pankkiin? Häviävätkö rahani kuin tuhka tuuleen, koska en saapunut kuulusteluun?
Kyllä näin käy, varasi takavarikoidaan ja korttisi kuoletetaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä jos minulla ei ole aikaa mennä sinne pankkiin? Häviävätkö rahani kuin tuhka tuuleen, koska en saapunut kuulusteluun?
Mitä välii? jos ei ole salattavaa niin voihan sitä hetken pankkitätin kanssa rupatella.
Toimivia toimenpiteitä tai ei, niin kyllähän näillä ihan tavallisenkin immeisen parasta haetaan. Aika liuta veroeuroja katoaa harmaan talouden muodossa kankulan kaivoon...etc. Ei nyt kannata liikaa palkokasveja sieraimeen vetää.
Luulis, että siinä rahaliikenteessä olisi sitten edes jotain epäilyttävää... jos kerran näkee, että palkka tulee jostain joka kuukausi ja tililtä maksetaan laskut ym. ja ostoksetkin näkyy pääasiassa pankkikorttikäyttäytymisessä, niin miksi sitten haastattelemaan?
Näin.Pankki kerää mahdollisimman paljon henkilökohtaisia tietoja jotta voivat harjoittaa "kohdennettua markkinointia" Lisäpalveluiden myyminen näissä on takana, ei mikään muu.
Tää on totta! Itsekin olen raivannut varastojani oikein urakalla, mutta tiedostan, että en voi rahoja viedä pankkiin vaan ne on käytettävä käteisenä (vaikka ruokakaupassa).Minulla oli useampi talletus kyhyen ajan sisään kun oli pakko saada katetta tilille isojen maksujen vuoksi. Kysely seurasi rahojen alkuperästä, kyllä. Inhottavilta oli se että kun ei ollut näyttää kuitteja käteisen alkuperästä, asia monimutkistui. Painetta tuli löytää mm. myytyjen kirppistavaroiden kuitit. Olin pöyristynyt! Ei tietenkään ole kuitteja jos myy kaapeista ja varastoista roinaa pois!
Eipä tee mieli enää laittaa omaa rahaa omalle tilille ellei ihan pakko.