O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja boing:mä ostin sitä kans kerran ja toista kertaa en osta, ihan liian makeeta, yyhhh...
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä odotan et mun bisset sulaa, unohin ne eilen pakastimeen... :/
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä odotan et mun bisset sulaa, unohin ne eilen pakastimeen... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Cogito ergo sum:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä odotan et mun bisset sulaa, unohin ne eilen pakastimeen... :/
Pullot vai? mulla on joskus räjähtäny kaljapullo pakkaseen...![]()
Ja kerran ostin laivalta laatikon sakuja, laitoin joku 8 tölkkiä pakkaseen ja unohin ne sinne, ja arvaa vaan oliko ne ehjiä enää! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Cogito ergo sum:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä odotan et mun bisset sulaa, unohin ne eilen pakastimeen... :/
Ja kerran ostin laivalta laatikon sakuja, laitoin joku 8 tölkkiä pakkaseen ja unohin ne sinne, ja arvaa vaan oliko ne ehjiä enää! :kieh:
Ei kun tölkit.
Vaan kyllä mä pullotkin pakkaseen tungen, ois voinu niitäkin olla....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cogito ergo sum:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Cogito ergo sum:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä odotan et mun bisset sulaa, unohin ne eilen pakastimeen... :/
Ei kun tölkit.
Ihme ettei oo posahtanu... Mulla meinaa hajoo aina, jos ne on kauemmin pakkasessa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Cogito ergo sum:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Cogito ergo sum:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä odotan et mun bisset sulaa, unohin ne eilen pakastimeen... :/
Ei kun tölkit.
Ihme ettei oo posahtanu... Mulla meinaa hajoo aina, jos ne on kauemmin pakkasessa.
Mulla ei ole hajonnu vielä koskaan *koputtaa puuta*
Mut teinivuosina bileissä saatiin siivota pakastinta, ei tosin ollu mun kaljat sillonkaan![]()