Kävin Ritu Väisäsen "kotona" yöllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unennäkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unennäkijä

Vieras
Olen harmaa, mutta erään toisen innoittamana kerron... Vierailin viime yönä Riitta Väisäsen asunnossa. Sillä oli 2-kerroksinen iso rivitaloasunto, oikein lukaali. Makkari oli yläkerrassa. Riitta oli jotenkin kummallisen väsynyt. Aamulla oli sellainen olo, että pitäisi soittaa sille ja varoittaa tästä, koska nyt se tekee liiakaa töitä ja uuvuttaa itsensä, saa böönautin :laugh: Oikeasti karsean todentuntuinen uni. :o OLi outoa jutella sen kanssa :laugh:

:D
Mä näin joskus unta, että olin katsomassa uutta asuntoa jossakin ja oli täysin tyhjä asunto, paitsi puinen vanha tuoli keskellä eteisaulaa ja tuolissa istui Bruce Willis, jonka kanssa tein temput siinä tuolilla :laugh:

Ja jännintä on, etten ole ikinä edes pitänyt tuosta näyttelijästä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja unennäkijä:
Olen harmaa, mutta erään toisen innoittamana kerron... Vierailin viime yönä Riitta Väisäsen asunnossa. Sillä oli 2-kerroksinen iso rivitaloasunto, oikein lukaali. Makkari oli yläkerrassa. Riitta oli jotenkin kummallisen väsynyt. Aamulla oli sellainen olo, että pitäisi soittaa sille ja varoittaa tästä, koska nyt se tekee liiakaa töitä ja uuvuttaa itsensä, saa böönautin :laugh: Oikeasti karsean todentuntuinen uni. :o OLi outoa jutella sen kanssa :laugh:

Vastahan tämä Riitan uupumus eilen uutisoitiin. Että et mikään enneunien näkijä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja unennäkijä:

Vastahan tämä Riitan uupumus eilen uutisoitiin. Että et mikään enneunien näkijä ole.

Mitäääääh???? En kyllä ollu kuullukkaan!!!! Karmii kuulla!!! :o Iltapäivälehdissä vai missä siitä on ollut? En yleensä lue niitä, enkä ole kaupassakaan käynyt eilen, enkä tänään, joten lööpitkin on jääneet välistä.

Kävinkin guuglailemas, löytyi juttuja, että rahapulassa se aikoo myydä hevosiaan, kun ei polla ja fysiikka kestä enää "tätä". Et sillee. Olipas kumma ajoitus unella. Kunpa joku lahjoittais mulle mieluummin noita miesunia!!! :p

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Kävinkin guuglailemas, löytyi juttuja, että rahapulassa se aikoo myydä hevosiaan, kun ei polla ja fysiikka kestä enää "tätä". Et sillee. Olipas kumma ajoitus unella. Kunpa joku lahjoittais mulle mieluummin noita miesunia!!! :p

xgvcdddngggggggggggdzszcxsxssdbnmjnjbvgghhhhhhhhhhhggggkkkvxgffdcdgfff

Yhteistyössä