kävin viemässä roskapussin ja sit alko kuulua sellasta pientä vikinää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
katsoin taakseni ja ylisulonen pieni kissanpentu juoksi mun perässä..
silittelin sitä ja juttelin et mistäs sä tulit jne kun naapurin likka tuli siihen ja sano et se on tosta talosta se kissa. kysyin et miten ne näin pienen antaa vapaana täällä juoksennella kun täällä liikkuu autojakin niin paljon?
"no ne vaan otti sen ku niiden "matti" halus ja ei ne nyt oo ollu ees kotona eilisen jälkeen. sitäpaitsi se "matti" nostelee sitä aina korvista ja sit toi pentu yrittää tulla aina meille."

siis |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

no siis niin voin kyl kuvitella et tää "matti" on jotai elvistelly vaan ja puhunu lämpimikseen, mut omin silmin näin kyllä sen et pentu juoksenteli vapaana meidän parkkiksella eikä sen kotitalossa ollu yhtään autoa pihassa..

mä soitan mun kaverille joka on tekemisissä enemmänkin paikallisen eläinhoitolan kanssa jonne viedään mm.löytöeläimet. ei tää tähän jää, pieni raasu :/ ja tääl liikkuu aika paljon muitakin kissoja, joku kollihan voi tulla ja tappaa ton :(

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mä soitan mun kaverille joka on tekemisissä enemmänkin paikallisen eläinhoitolan kanssa jonne viedään mm.löytöeläimet. ei tää tähän jää, pieni raasu :/ ja tääl liikkuu aika paljon muitakin kissoja, joku kollihan voi tulla ja tappaa ton :(

Hyvä,että et jätä asiaa sikseen. :flower:

Yhteistyössä