Kävinpä kurkkimassa koulukaverit sivustoa ja voi miten masennuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tirri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tirri"

Vieras
lähes kaikki mennyt naimisiin ja suurinosa opiskellut ties mitä viisaita juttuja.Viittinyt sit ite rekisteröityä sinne sen kummemmin kun olen sinkku(pian vuoden ollut) ja työkin niin aliarvostettu mitä teen et enpä viittinyt sinne toisten haukuttavaksi mennä,kouluaikoina jo lievästi kiusattu niin ei paljon huvita saada samaa paskaa niskaan.

Jaa, kävin just kattoo niin vanhat koulukaverit ei oo ainakaan viiteen vuoteen päivittäneet sivujaan. Ei mitään syytä olla kateellinen kellekään. Jos kouluajat ei tuota mukavia muistoja,ei niitä kannata sen enempää miettiä.

Mä kävin hiljattain myös tuolla katselemassa, ja muutenkin netistä haeskelin luokkakavereita. Ja joo, useasta on tullut jotain "hienoa", ja kyllähän se luuserina hävettää.
Mutta aika moni näytti sitten myös eronneen, mä ihan yllätyin.

Eipä ole tullut käytyä siellä. En ole vuosiin päivittänyt sinne tietoja itsestäni. Enpä muista edes tunnusta/salasanaa

No toisaalta en mä niitä kouluaikoja tai kavereita kaipaakaan niin eipä kannata sinne rekkautua tai edes tuntea ittensä huonommakis.No okei,jos joku vanha koulukaveri tulee vastaan ja kysyy onko perhettä ni kurja vastata ettei ole ja kun kysyy et mitä teen työkseni ni kyllä mua nolottaa sanoa,ei niinkään tuntemattomille tai uusille tutuille mut vanhoille koulukavereille kyllä,ne oli niin olevinaan jo sillon.

Yhteistyössä