S Sikke1 Aktiivinen jäsen 17.08.2004 4 133 0 36 18.04.2013 #1 Olen laittanut itse ostoilmoituksia, joihin ei ole tullut yhtään tarjousta. Saako joku sen kautta myytyä tai ostettua vai onko se nykyään ihan kuollut paikka?
Olen laittanut itse ostoilmoituksia, joihin ei ole tullut yhtään tarjousta. Saako joku sen kautta myytyä tai ostettua vai onko se nykyään ihan kuollut paikka?
S Sikke1 Aktiivinen jäsen 17.08.2004 4 133 0 36 18.04.2013 #3 Alkuperäinen kirjoittaja rops: Aivan eloton paikka. Click to expand... Tosi kurjaa Aina välillä tulee sinne kurkattua, mutta eipä sinne juuri mitään uutta ole tullut myyntiin. Vanha oli paljon parempi. Kaks Plussan Markkinat taas on sellainen paikka ettei sitä jaksa katsella kuin ihan joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja rops: Aivan eloton paikka. Click to expand... Tosi kurjaa Aina välillä tulee sinne kurkattua, mutta eipä sinne juuri mitään uutta ole tullut myyntiin. Vanha oli paljon parempi. Kaks Plussan Markkinat taas on sellainen paikka ettei sitä jaksa katsella kuin ihan joskus.