Käykö sinulle näin baarissa? Kuinka yleistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei,

Käykö sinulle baarissa, niin että useampikin mies on kiinnostunut, tulee lähelle, flirttailee ja ehdottelee, kun menet yksin baariin?

Kun menee joukolla baariin, ei välttämättä tule ketään juttelemaan.

Pidän laulamisesta ja aina en saa kavereita mukaan, joten käyn laulamassa myös yksin.

Mikä on korrektia naimisissa olevan naisen kohdalla. Tuntuu hieman syylliseltä, että nautin kuitenkin siitä huomiosta ja hauskaa on tutustua uusiin ihmisiin. Menen kyllä sen laulamisen vuoksi välillä yksin baariin. Sormus on sormessa ja en juo alkoholia. Silti tuntuu, että "jättää" jotkut rannalle ruikuttamaan, kun lähden illan mittaan pois. Ja kaikenlaisia ehdotuksia on tullut, mutta en lähde niihin mukaan. Sanon suoraan, että olen varattu.

En kuitenkaan haluaisi lopettaa tuon takia laulamisesta. Onko muille käynyt samalla tavalla? Tuleeko syyllinen olo? Voiko siihen huomioon tottua liikaa?

Minä en varmaan koskaan ole baarista löytänyt seuraa. En tosin ole erityisemmin sellaista seuraa etsinytkään sieltä. Enkä ole yksin baareissa liikkunut muutenkaan, ei ole baareilu mun juttu. Joskus porukalla mennään.

En käy baareissa ollenkaan. Tulee jotenkin niin pultsarivibat noista juottoloista.

Voisko ajankohta vaikuttaa? Älä käy pahimpaan ruuhka-aikaan jolloin viina-Villet sekä siideri-Sirpat laskevat paikan tason pohjamutiin?

En käy baareissa ollenkaan. Tulee jotenkin niin pultsarivibat noista juottoloista.

Voisko ajankohta vaikuttaa? Älä käy pahimpaan ruuhka-aikaan jolloin viina-Villet sekä siideri-Sirpat laskevat paikan tason pohjamutiin?

Menen yleensä ajoissa ja lähden ajoissa. Aina ei ehdi ihan alkuillasta ja sitten olen jättänyt menemättä. Viimeksi menin noin 21/22 aikaan ja oli vielä tilaa. Mukavahan sitä on jutella, muttei haluaisi olla töykeä, jos tullaan liian lähelle.

Menen yleensä ajoissa ja lähden ajoissa. Aina ei ehdi ihan alkuillasta ja sitten olen jättänyt menemättä. Viimeksi menin noin 21/22 aikaan ja oli vielä tilaa. Mukavahan sitä on jutella, muttei haluaisi olla töykeä, jos tullaan liian lähelle.
Mutta...tuolla ei töykeällä- käytökselläsi saatat antaa ristiriitaisia viestityksiä toiselle. Siinä voi toinen tulkita että esitätkin hankalasti tavoiteltavaa jos kuitenkin juttelet takaisin.

Mikäli et tykkää siitä että miehet huomioivat sinua niin joko menet kaveriporukassa tai sitten opettelet sanomaan napakasti ettet ole kiinnostunut.

Mitä kaikenlaista on ehdoteltu?
No törkeimmät ehdotukset ovat sylitanssi ja pikapano. pyydetään esittelemään takamusta jotta voidaan arvioida onko yvä perse. Nömö menee metoo osastolle. Mutta en valita, itsepähän lähdin yksin laulamaan. En valita niin kauan kun kukaan ei käy käsiksi, eikä ole käynyt.

Olen siinä vaiheessa vain nauranut ja sanonut, että ei onnistu, kun olen varattu (thank God!). Monta kertaa miettinyt, että jos olisin vapaa, niin en ehkä "uskaltaisi" lähteä yksin, kun ei ole sitä "varattu" suojaa. Nimittäin vaikka en olisi varattu, niin tuskin olisin muutenkaan lähtenyt. Vastakkaampi osapuoli yleensä niin kännissä ja muutenkaan ei yhden yön jutut kiinnostaisi edes sinkkuna.

No törkeimmät ehdotukset ovat sylitanssi ja pikapano. pyydetään esittelemään takamusta jotta voidaan arvioida onko yvä perse. Nömö menee metoo osastolle. Mutta en valita, itsepähän lähdin yksin laulamaan. En valita niin kauan kun kukaan ei käy käsiksi, eikä ole käynyt.

Olen siinä vaiheessa vain nauranut ja sanonut, että ei onnistu, kun olen varattu (thank God!). Monta kertaa miettinyt, että jos olisin vapaa, niin en ehkä "uskaltaisi" lähteä yksin, kun ei ole sitä "varattu" suojaa. Nimittäin vaikka en olisi varattu, niin tuskin olisin muutenkaan lähtenyt. Vastakkaampi osapuoli yleensä niin kännissä ja muutenkaan ei yhden yön jutut kiinnostaisi edes sinkkuna.
Ihan normaalia ehdotteluahan tuo on.

En käy baareissa. Mutta sehän on ihan yleinen oletus, että kun nainen on yksin baarissa, niin hänellä on haku päällä, oli sitten sormus tai ei.
Eli tuosta päätellen varatut naiset ei saisi käydä baarissa, ellei ole haku päällä? Minun mielestä epäreilua. Olen ollut sinisilmäinen. Ajattelen, että ihan sama mitä muut ajattelevat, haluan laulaa. Mukavaahan se on pari sanaa jonkun kanssa vaihtaa laulujen välissä.