Käykö tämä äitiysmekko jouluksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Virpi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Virpi"

Vieras
Ei missään nimessä käy. Raskaana olevan ei ole soveliasta olla juhlissa, eikä näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Älä osta. Jouluna ei voi pukeutua tuollaiseen. Eikä raskaana oleva voi muutenkaan osallistua juhlallisuuksiin.

No hö. Meillä nyt on vain aina tapana pukeutua "jouluisasti" ja juhlavasti. Ei mulla nyt yleensä mitään jouluporoja vaatteissa juokse tms. :) mutta punaista on yleensä paljon - siksi mietityttää. Ja kotona siis ihan ollaan ja suvun kesken juhlistetaan joulua.

Huh mikä hinta. Itse ostin lindexistä kivan mustan mekon alle 30 eurolla mihin mahtui maha hyvin rv 30 ja 33 kun käytin sitä. Menis vieläkin rv 36. Kannattaa ettiä ihan normimekkoja jotka joustaa niin mahtu masukin :)

No, väri nyt varmaan sinänsä ihan sama, mutta minusta tuo malli on kamalan tanttamainen, varsinkin vielä raskaana olevalle. Tai tietty jos olet kovin pieni ja siro, niin ei ehkä tule sellaista vaikutelmaa silloin.

En minä jaksaisi stressata väristä, kun kotona ollaan suvun kanssa. Mut tuota mallia miettisin vielä, ellet sitten halua jostain syystä luoda vähän tätimäistä vaikutelmaa;)

No, väri nyt varmaan sinänsä ihan sama, mutta minusta tuo malli on kamalan tanttamainen, varsinkin vielä raskaana olevalle. Tai tietty jos olet kovin pieni ja siro, niin ei ehkä tule sellaista vaikutelmaa silloin.

En minä jaksaisi stressata väristä, kun kotona ollaan suvun kanssa. Mut tuota mallia miettisin vielä, ellet sitten halua jostain syystä luoda vähän tätimäistä vaikutelmaa;)

Minä taas juuri katsoin, että onpa tyttömäinen mekko sifonkeineen. Itse olen tiimalasi, ja tuo mekko korostaisi juuri sitä viimeistä kapeaa kohtaa kehossani. Samoin pussihihat tasapainottavat raskausmahaa, ja siksi niitä paljon äitiysvaatteissa käytetäänkin.

Pystyyhän tuohon lisäämään jonkun punaisen asusteen, niin sopii paremmin jouluun. Itsellänikin on ollut muutamana jouluna ihan perus musta mekko ja sitten punanen bolero. Ja meilläkin tykätään pukeutua vähän normiarkea juhlavammin jouluna, vaikka ihan kotona ollaan. Jo pienenä se oli osa aaton juhlaa, kun jossain vaiheessa päivää sai pukea juhlavaatteet ja siitä tiesi että se jouluruoka, pukki ja paketit oli entistä lähempänä. Älä välitä noista junteista jotka käyttää samaa farkkua ja paitaa oli sitten juhla tai arki.

Vaikea sanoa istuuko sitten ristiäisissä sama koko kuin nyt. Muutenkin musta mekko on omasta mielestäni aika synkkä ristiäisiin.

Itse en maksaisi 149€ mekosta, jota käyttäisin jouluna sukulaisten kanssa ja ehkä mahdollisesti toisen kerran ristiäisissä. Laittaisin nyt jouluna jonkun hameen tai siisteimmät raskaushousut, jotka sinulla on ja yhdistäisin sitten vaikka punaisen paidan. Kaulaan voi laittaa juhlavan huivin tms lisäämään juhlavuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä vaan osta;27717742:
Suomalaisille ei sovi musta väri. Ovat ihan kuolleenäköisiä siinä.

Musta on ihana väri, kun kaikki "lisävarusteet" näyttää sen kanssa hyvältä :). Hopea varsinkin, ja kaikki värit.

Yhteistyössä