Käykö teidän 3-luokkalainen vielä äitin ja isin kans saunassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vai jo erikseen?

Tuollaista olen miettinyt.. kun meillä kädään kyllä vielä ihan yhtäaikaa saunassa ja pesulla.

Tuleeks noillapojilla sit itellä semmonen ettei enää halua äitin kans käydä yhtäaikaa,vai?

Ja millon teidän pojat ei ole enää tullee äidin kanssa saunaan?

-kyselee-

No, kiva kuulla. =) Totta pikkupoikahan se on, mut ku välillä ollaan muka"niin isoa"että!!
Tuli vaan mieleen, et millonhan ne on sit "liian isoja" yhtäaikaa saunomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, kiva kuulla. =) Totta pikkupoikahan se on, mut ku välillä ollaan muka"niin isoa"että!!

Varmaan sit, ku karvat kasvaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Meidän karvainen (ei kuitenkaan kokonaan) 12-vuotiaamme saunoo ja ui saunasta kanssamme mökillä, mutta ei kotona. Mökki on nääs eri juttu. ;-D

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Meidän karvainen (ei kuitenkaan kokonaan) 12-vuotiaamme saunoo ja ui saunasta kanssamme mökillä, mutta ei kotona. Mökki on nääs eri juttu. ;-D

Juu, ei kai semmosta oikeeta rajaa siihen yhdessä saunomiselle olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai jo erikseen?

Tuollaista olen miettinyt.. kun meillä kädään kyllä vielä ihan yhtäaikaa saunassa ja pesulla.

Tuleeks noillapojilla sit itellä semmonen ettei enää halua äitin kans käydä yhtäaikaa,vai?

-kyselee-

Mä käyn edelleen koko perheeni kanssa saunassa ja olen jo 19v, samoin kohta 17v veljeni. Ei ole ainakaan meille tullut semmoista vaihetta, ettei voitaisi mennä samaan aikaan saunaan kaikkien perheenjäsenten kanssa, toisilla tulee, toisilla ei. Riippuu perheiden tavoista ja tottumuksista.

No mä käyn isän ja äitin kans toisinaan vieläkin saunassa yhtä aikaa. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota et pikkulapsen pitää opetella yksin käymään... Ihan amerikkalaismeiningiks menee täälläkin touhu. Seuraavaks otetaan varmaan pyyhkeet saunaan päälle...

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai jo erikseen?

-kyselee-

Mä käyn edelleen koko perheeni kanssa saunassa ja olen jo 19v, samoin kohta 17v veljeni. Ei ole ainakaan meille tullut semmoista vaihetta, ettei voitaisi mennä samaan aikaan saunaan kaikkien perheenjäsenten kanssa, toisilla tulee, toisilla ei. Riippuu perheiden tavoista ja tottumuksista.

kuvoo...

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
No mä käyn isän ja äitin kans toisinaan vieläkin saunassa yhtä aikaa. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota et pikkulapsen pitää opetella yksin käymään... Ihan amerikkalaismeiningiks menee täälläkin touhu. Seuraavaks otetaan varmaan pyyhkeet saunaan päälle...

Olen samaa mieltä.

mä olen kyllä käyny porukoiden kanssa saunassa vielä kutosluokallakin, sen jälkeen muistaakseni kävin itsekseni. Edelleenkään minusta ei ole outoa käydä esim kaveriporukassa kimppasaunassa jos isommalla köörillä ollaan esim mökkeilemässä. Ei kannata tehdä saunassa käynnistä mitään sen kummempaa kuin se on! ;)

En enää alkas käydä poikani kanssa 13v jos sauna olisikin. Uimahallissa käymme ja on ainakin neljä-viisi vuotta käynyt yksin miesten puolella. Aikuisen tyttäreni kanssa tietenkin voisin käydä ja olen käynytkin.

Meillä 12-v kuudesluokkalainen käy vanhempiensa kanssa saunassa. Viimeksi tällä viikolla kyselin, alkaisiko hän käymään saunassa 15-vuotiaan isoveljensä kanssa, kun lauteelle ei enää mahdu istumaan kunnolla. Hän ei ollut tästä innostunut ja sanoi, että alkaa mieluummin käydä yksin saunassa. Jatkamme yhteissaunomista niin pitkään, että hän itse lopettaa sen. Isoveli alkoi käydä saunassa yksin jo alle 10-vuotiaana.

Yhteistyössä