Käykö teille ikänä näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Näette unta jostain exästä jota kohtaan on ehkä vielä jossain hyvin, hyvin syvällä tunteita jonkunlaisia. Uni on tunteikas ja välillänne on todella syviä fiiliksiä unessa.
Aamulla kun heräät, on olo haikea ja hieman ihmeellinen. Koko päivä menee hieman pilvensisässä kun exä vaan pyörii mielessä. :ashamed:

Minulla kävi näin ja tuossa just kävin kuviaan netissä katselemassa vaikkei olla vuosiin enää olut yhteydessä. Jostain unien syvyyksistä vaan kumpusi ikävä ja nyt en pääse tästä tunteesta irti. :ashamed:

mulle kävi just samoin, jostain syystä tuli exä mieleen ja haikeus ja vaikka mitä.. suhde oli sitäpaitsi aika lyhyt, mutta ihanaa aikaa nuoruudessa.. unet meni ja nytkin mietin vain häntä ja entä jos..

Mulle käy noin, mutta siis ei niinkään minkään exän kohdalla vaan ylipäätään unien kanssa. Juuri pari yötä sitten näin jotain ihanaa unta jostain ihanasta miehestä - jostain mielikuvitusmiehestä siis täysin. Se ihana tunne vain seuraa sieltä unesta mukana koko päivän. Minusta se on tosi kiva fiilis minkä sellaisista unista saa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä se ohi menee, älä huoli :)

:) Kiitos. :hug:

Meidän välillä OLI suuria tunteita, todella suuria. Törmäsin vaan mieheen ihan väärässä elänmäntilanteessa joten mokasin itse koko homman. Jossain minulla on koko ajan tunne vielä miestä kohtaan ja kumma ajatus että kuulumme yhteen.

Tuskinpa näin koska olen naimisissa toisen miehen kanssa tällä hetkellä ja lapsiakin on. Mutta tuo uni sai taas nuo fiilikset pintaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä se ohi menee, älä huoli :)

:) Kiitos. :hug:

Meidän välillä OLI suuria tunteita, todella suuria. Törmäsin vaan mieheen ihan väärässä elänmäntilanteessa joten mokasin itse koko homman. Jossain minulla on koko ajan tunne vielä miestä kohtaan ja kumma ajatus että kuulumme yhteen.

Tuskinpa näin koska olen naimisissa toisen miehen kanssa tällä hetkellä ja lapsiakin on. Mutta tuo uni sai taas nuo fiilikset pintaan. :ashamed:
Kauheen kiva asenne hei.

Oi kyllä mulle käy just noin! Mulla kummittelee mielessä sitten monta päivää moiset exät ja olo on ihan kummallinen, odotan ihan et törmään siihen tms. Yleensä näen unta ekasta poikaystävästäni joka oli mun monen teinivuoden rakkaus, ilo ja suru, vanhempinakin sorruttiin toisiimme kun joskus törmättiin, parikymppisinä ja kaksvitosina jne..Sit näen unta yhestä kaheksan vuoden takasesta tyypistä joka halus mut mutta minä emmin ja kamppailin vastaan ja välillä sorruin siihen ja sit taas pakenin....sit aloin oleen nykysen mieheni kanssa ja tää hylätty tyyppi vaan seikkailee mun unissa satunnaisesti ja unissa me aina ollaan niiiiiin in love ja intohimo leiskuaa... herättyäni sit kyrsii kun se ei ollutkaan totta,ja jonkinsortin kaihomieltä pukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No entäs tää: onko kuinka huolestuttavaa jos kolmekymppinen näkee unta Pete Parkkosesta? :ashamed: *kröhöm, en minä mutta kaveri* :laugh:

Minä olen varmaan se kaveri :laugh: Tuli nimittäin täälläkin nähtyä...

:p eikä ollut eka kerta. Onneksi oma mies on myös Pete, jos tulee vaikka unissaan jotain höpistyä :laugh:

Mulla on lähes kaikki unet tuosta miehestä sellasia että niissä on tosi syviä tunteita mutta joka on unessa on JOTAIN ettei ihan kuitenkaan päästä yhteen.... tiättekö, sellasta "kissa kiertää kuumaa puuroa". Toinen on siinä lähellä, tunne on käsinkosketeltava, katseet, ym. mutta jotain on välissä.

Tämä päivä on mennyt menneitä muistellessa ja unen tunnelmiin palatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mmmh:
Mulle käy niin, että nään jostain henkilöstä unta ja aamulla on täysin ihastunut olo. Ihastun unessa.

Mullekin ja ne miehet on ihan tuttuja. Ja seuraavana päivänä vituttaa oma mies ja haaveilee vaan tästä uni kaverista.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kauheen kiva asenne hei.
[/quote]

Niin siis tarkoitin tuolla sitä että silloin kun olin tämän exän kanssa, ei eron syyt olleet toinen mies tmv. Eli silloin en ollut naimisissa vielä nykyiseni kanssa tmv. (kun puhuin omasta mokastani ja väärästä elämäntilanteesta)

Väärä sananvalinta ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja mmmh:
Mulle käy niin, että nään jostain henkilöstä unta ja aamulla on täysin ihastunut olo. Ihastun unessa.

Mulla käy kans näin. Yleensä kohteena vaan on joko joku julkkismies tai ihan tuntematon mies. Ja se kaipaus, joka yleensä kestää koko päivän...

Yhteistyössä