Käynnistys olisi maanantaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli esikoiselle sovittu käynistysaika (yliaikaisuuden vuoksi) aamuksi, synnytys käynnistyi edellisenä yönä itsestään. Toviotaan että sulla vaikka kävisi samoin :)

mitä mä nyt oon kahlannu ite tota nettiä läpi...

eli tietty se klassinen sss

sitten löysin vanhoista ketjuista vyöhyketerapiapisteitä, joita hieromalla synnytys lähtis käyntiin. Sitten oli myös akupisteitä. Googlella löytyy varmasti...

Sitten useampi on kehoittanut pesemään ikkunat. (taika kuulema siinä, että joutuu pitämään käsiä ylhäällä)

Olen kokeillut näitä kaikkia ja yhä odotellaan... nyt 5 päivää yli lasketun...

Sä et saa sitä käynnistymään itse millään. Luonto kun on niin ketku ettei sitä höynäytetä mitenkään, paitsi siis lääketieteen keinoilla. Toivotaan kuitenkin että käynnistyy ihan itsekseen.

Mun esikon synnytyksen käynnistystä alettiin vasta suunnitella rv42+2, mutta synty sitten rv42+3 kun satuin vahingossa liukastumaan pihalla. Liukastumisen aiheuttama tärähdys luultavasti käynnisti synnytyksen. En kuitenkaan suosittele tätä ellei vahinkoa tapahdu...

Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Mulla oli esikoiselle sovittu käynistysaika (yliaikaisuuden vuoksi) aamuksi, synnytys käynnistyi edellisenä yönä itsestään. Toviotaan että sulla vaikka kävisi samoin :)

Voi,toivottavasti :)

Täällä sama juttu! Käynnistys oli sovittu ma 14.12.09 ja itsekseen käynnistyi edellisenä yönä... :D

Yhteistyössä