Käytä lantionpohjanlihaksia yhdynnän aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiss

Vieras
Lueskelin näitä "olenko löysä" keskusteluja monesta paikasta ja ajattelin kirjoittaa tänne Elleihin.

Itse olen tehnyt LP-lihasten treenejä ja tuloksia on syntynyt valtavasti.
Yleensäkin treenin aikana lihakset ovat aluksi hitaalla eli jos teen puristuksen nyt niin pienen viiveen aikana lihakset ovat maksimitiukkuudessa. Kun treeni etenee niin lihaksista tulee nopeammin toimivat.

Oma kokemukseni on, että lihasharjoittelua kannattaa tehdä yhdynnän aikana, mikäli haluaa hyödyn siitä että on tehnyt treeniä. Silloinkin mitää muistaa, että aluksi se puristus tulee aluksi viiveellä.
Se on vähän kuin puristaisi munan nyrkkiin :)

Siispä, jotta hyödyttää treeneistä niin ottakaa lihakset tietoisen käyttöön yhdynnässä.

( olen +35.v ja kaksi nelikiloista synnyttänyt)

Lueskelin näitä "olenko löysä" keskusteluja monesta paikasta ja ajattelin kirjoittaa tänne Elleihin.

Itse olen tehnyt LP-lihasten treenejä ja tuloksia on syntynyt valtavasti.
Yleensäkin treenin aikana lihakset ovat aluksi hitaalla eli jos teen puristuksen nyt niin pienen viiveen aikana lihakset ovat maksimitiukkuudessa. Kun treeni etenee niin lihaksista tulee nopeammin toimivat.

Oma kokemukseni on, että lihasharjoittelua kannattaa tehdä yhdynnän aikana, mikäli haluaa hyödyn siitä että on tehnyt treeniä. Silloinkin mitää muistaa, että aluksi se puristus tulee aluksi viiveellä.
Se on vähän kuin puristaisi munan nyrkkiin :)

Siispä, jotta hyödyttää treeneistä niin ottakaa lihakset tietoisen käyttöön yhdynnässä.

( olen +35.v ja kaksi nelikiloista synnyttänyt)

lue oravapillusta, ei siis tarvitse jännitellä vaan se tulee itsestään, se on seksiä parhaimmillaan, ei mitään mietittyä puristelua vaan sponttaaniutta ja tämä närästää niitä ihmisiä jotka eivät ole sitä kokeneet tai luulevat kun ovat puristelleet lihaksiaan aktin aikan sen olevan hurmiota parhaimmillaan, sinusta en puhu ja olet oikeassa lihasten suhteen.
Minusta se harkittu puristelu on toisen mielyttämistä ja väkinäistä mutta kukin tyylillään.

Viimeksi muokattu:
lue oravapillusta, ei siis tarvitse jännitellä vaan se tulee itsestään, se on seksiä parhaimmillaan, ei mitään mietittyä puristelua vaan sponttaaniutta ja tämä närästää niitä ihmisiä jotka eivät ole sitä kokeneet tai luulevat kun ovat puristelleet lihaksiaan aktin aikan sen olevan hurmiota parhaimmillaan, sinusta en puhu ja olet oikeassa lihasten suhteen.
Minusta se harkittu puristelu on toisen mielyttämistä ja väkinäistä mutta kukin tyylillään.

Kyllä niitä oravapillujuttujakin tuli täältä sivuilta luettua. Tulin tänne googlaamalla, en ole siis mikään
vakkarikeskustelija tässä foorumissa.

Kysyppä oravapillulta mitä treenejä hän tekee vai onko luontainen ominaisuus.
Onko hänelle treenaamisella mitään merkitystä hänen oravapillukykyynsä?
Veikkaan että hänen lihasten kudosrakenne ja lihashermoitukset ovat erilaiset.

Viimeksi muokattu:
Mielestäni tuossa on samasta-asiasta kysymys.
Toisilla alkaa puristelu automaattisesti, ja osa tekee sen tietoisesti.
Kai lantionpohjanlihakset tekee sen työn molemmissa tapauksissa?

Alkaahan miehilläkin lantionpohjanlihakset sykkimään ilman tahdonvoimaa.
Tietysti sen voi tehdä tietoisesti.
Ainakin minulla toimii automaattisesti, mutta sitä en tiedä toimiiko kaikilla.

Kyllä se lihasten harjoittelu tekee hyvää kummallekin sukupuolelle.

Usein haaveilen tilanteesta työntyä sisälle, ja oma syke sekä vaimon puristelu saisi orgasmin molemmille, ilman sitä edestakaistaliikettä.

Onkohan kukaan onnistunut?

Mielestäni tuossa on samasta-asiasta kysymys.
Toisilla alkaa puristelu automaattisesti, ja osa tekee sen tietoisesti.
Kai lantionpohjanlihakset tekee sen työn molemmissa tapauksissa?

Alkaahan miehilläkin lantionpohjanlihakset sykkimään ilman tahdonvoimaa.
Tietysti sen voi tehdä tietoisesti.
Ainakin minulla toimii automaattisesti, mutta sitä en tiedä toimiiko kaikilla.

Kyllä se lihasten harjoittelu tekee hyvää kummallekin sukupuolelle.

Usein haaveilen tilanteesta työntyä sisälle, ja oma syke sekä vaimon puristelu saisi orgasmin molemmille, ilman sitä edestakaistaliikettä.

Onkohan kukaan onnistunut?

Jep! Harjoittelu sitäpaitsi on miellyttävää. Miksi sitä jättäisi LP-lihakset paitsioon, jos kaikki muutkin lihakset tulee salilla treenattua. Yhdynnän aikana lihakset saa tosi hyvin mukaan sellaisella joogamaisella hegitystekniikalla. Syvään ja pitkään hengittäessä LP-lihakset tiiviimmäksi ja tiiviimmäksi. Kun tätä jatkaa niin sitten lihakset lähtevät mukaan automaattisesti.
Täytyy sanoa, että tuntuma LP- treenin aikana ilman miestä on parempi kuin se että olisi yhdynnässä miehen kanssa eikä LP-lihakset ole tietoisesti mukana.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä