Käytänkö liikaa vessapaperia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse ainakin käytän suurinpiirtein saman lai ja sama verran ku ap, enkä oo aisaan tuon kummemmin huomiota kiinnittäny. Mä vaan yleensä taittelen paperin enkä niinkään myttää.

Ite ainakin tykkään et sitä on enemmän paljon kuin väähän. Mukavampi ja hellempi käyttää eikä sotke.

Heihaloo kuka käyttää oikeesti vaan 1-2 palaa!:D
 

Yhteistyössä