käytätkö pyöräilykypärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
käytätkö pyöräilykypärä miehesi vuoksi koska se jankuttaa asiasta sulle vai miksi?
minusta noloa käyttää kypärä kun kaverit ei mtta mies taas jankuttaa asiasta mulle ja on vihainen kun en käytän jos kaveri mukana.
oletko käyttänyt kypärä kauan?
puhunut kypärän käyttämisestä kaverisi kanssa?

En käytä, koska en juurikaan pyöräile. Ehkä sen kerran vuodessa tulee polkastua keskustaan ja siinä se sitten onkin.

Jos mulla olisi tapana pyöräillä vähän enemmän, niin ehdottomasti ostaisin kypärän ja sitä myös käyttäisin. Kyllä mun kalloni mulle kuitenkin melko tärkeä on ja haluan olla myös lapsilleni esimerkkinä.

En omista tällä hetkellä pyörää, koska se varastettiin pari vuotta sitten. Uutta en ole niin vähäisen käytön vuoksi hankkinut. Silloin harvoin, kun pyöräilin käytin aina kypärää. Vähän nololta olisi tuntunut pyöräillä ilman ja antaa siinä samassa lapsille huonoa esimerkkiä. Lisäksi oma turvallisuuteni on tärkeä.

Siis mikä ihmeen tapaus tämä ap on? Aina välillä tekee näitä huonolla suomella kirjoitettuja aloituksia pyöräilykypäristä. Joku sairas pakkomielle ilmeisesti. Otsikko jo paljastaa, että samasta tyypistä kyse koska kirjoittaa aina käytätkö pyöräilykypärä joka on väärin koska se pitäisi olla käytätkö pyöräilykypärää.

Käytän AINA. Harrastan maantiepyöräilyä ja maastopyöräilyä, ja jokainen voi varmaan kuvitella mitä jälkeä syntyy jos kaatuu pyörällä 40 kilometrin tuntivauhdissa...
Idiotismia, jos ei ymmärrä käyttää kypärää.

[QUOTE="Miira";28746712]Siis mikä ihmeen tapaus tämä ap on? Aina välillä tekee näitä huonolla suomella kirjoitettuja aloituksia pyöräilykypäristä. Joku sairas pakkomielle ilmeisesti. Otsikko jo paljastaa, että samasta tyypistä kyse koska kirjoittaa aina käytätkö pyöräilykypärä joka on väärin koska se pitäisi olla käytätkö pyöräilykypärää.[/QUOTE]

Ainakin kymmenen vuotta palstalla on ollut tämä kypärä-tyyppi :)

Käytän AINA. Harrastan maantiepyöräilyä ja maastopyöräilyä, ja jokainen voi varmaan kuvitella mitä jälkeä syntyy jos kaatuu pyörällä 40 kilometrin tuntivauhdissa...
Idiotismia, jos ei ymmärrä käyttää kypärää.

Toiset aattelee enemmän ulkonäköä ja luulee että oma ajaminen riittää, ei tuu koskaan yllätyksiä eikä ikäviä sattumuksia.

Yhteistyössä