W
wii
Vieras
ystäväni ihmetteli,kun en käytä suojaa pikkareissa...en tykkää jatkuvasti pitää,hiostaa.Vain silloin kun odottelen menkkoja..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:Yök, en tod. käytä, itseasiassa en ole käyttänyt moisia aikoihin. Se tosiaan hautoo vaan, ei ihme jos hiivaa ja tulehduksia.. käyttääkö joku niitä oikeesti jatkuvasti??
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Minä käytän aina kuukautisrättiä...siis AINA..oon jo 3 vuotta käyttänyt virtsankarkailuun.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Minä käytän aina kuukautisrättiä...siis AINA..oon jo 3 vuotta käyttänyt virtsankarkailuun.. :/
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Minä käytän aina kuukautisrättiä...siis AINA..oon jo 3 vuotta käyttänyt virtsankarkailuun.. :/
![]()
Miksi naurat toisen ongelmille?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Odotahanvaan, viimeistään keski-iässä se sinunkin synnyttänyt kroppasi alkaa alapäästään reistailemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ristikko:Mitään huvittavaa en kyllä näe tuossa ongelmassa, mutta meitä on joka junaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ö:Alkuperäinen kirjoittaja ristikko:Mitään huvittavaa en kyllä näe tuossa ongelmassa, mutta meitä on joka junaan![]()
Ei huvita yhtään minuakaan! Onkohan tuo naureskelija joku perverssi äijä, jolla ottaa eteen jos naiset kusee housuun?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja ö:Alkuperäinen kirjoittaja ristikko:Mitään huvittavaa en kyllä näe tuossa ongelmassa, mutta meitä on joka junaan![]()
Ei huvita yhtään minuakaan! Onkohan tuo naureskelija joku perverssi äijä, jolla ottaa eteen jos naiset kusee housuun?
Luultavasti pikemminkin joku teini-poika..