käytättekö raskausaikana muodissa olevia äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammi

Vieras
niin tai sitten toisinpäin eli käytittekö? mie odotan nyt ensimmäistä ja samalla viimeistä lasta..olen ostanut uudet muodikkaat ja ystävieni mielestä kalliit äitiysvaatteet. meillä kaikki on uutta aina rattaista leluihin. :) mites teillä?

Mulla oli lähinnä klassikko-mallin äitiysvaatteita, jotka on ihan kipeän kalliita, ja sitten semmosia, jotka ei ihan varsinaisesti olleet äitiysvaatteita, pari kokoa normaalia suurempia vaan :)

Tuun käyttää normaalivaatteita niin pitkään kuin ne menee ja sitä mukaa, kun ei mene tai tarviin jotain uutta, ostan sen olkoon se sitten äitiysvaate tai normaalivaate (kunhan päälle menee ja tykkään :) )

Mä käytin tavallisia farkkuja (2kpl) joissa oli hyvin matala vyötärö ja koko oli 36, kun mulla normaalisti 34. Ja sit micmac:ista ostin parit paidat jotka oli sopivan pitkiä jolloin menivät nätisti mahan yli, vaikkei äippävaatteita olleetkaan. Niitä muutamia sit pesin ne kolme, neljä kuukautta kun mahaa oli. Hyvin niillä pärjäs. Muodikkaita tottakai =) Meillä ei oo rattaat ja lelut aina uusia ja kalliita. (tai no lelut on kyl yleensä uusia)

En mä niistä äitiyshousuista niin tykännyt. Yhtäkään äitiyspaitaa en ostanut vaan käytin ihan normaaleita yläosia, pitkiä toppeja jne.
En näe mitään järkeä pistää kaikkea uusiksi n.5kk tähden.

:laugh: :laugh: :laugh: No siis jos miehen teepaidat on muotia... Kuljin niin kamalissa rääsyissä, että voi hyvääpäivää. Onneksi oli kesä, niin kotona ei tarvinnut kuin sen jättiteepaidan ja pikkarit.
Eihän se maha-aika ole kuin pari kuukautta, sen nyt kulkee vaikka säkissä.
Mulla olis ollu varaa, mutta keksin helposti paljon parempia kohteita käyttää rahani.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
En mä niistä äitiyshousuista niin tykännyt. Yhtäkään äitiyspaitaa en ostanut vaan käytin ihan normaaleita yläosia, pitkiä toppeja jne.
En näe mitään järkeä pistää kaikkea uusiksi n.5kk tähden.

Niinpä...Olen ostanut 2 äitiyspaitaa ja 1 housut ja minusta nämä on huonon tuntoisia. En jotenkin tykkää yhtään. Mieluummin pidän tunikoita yms. tavallisia, mutta siistejä ja mukavia vaatteita. =)
Ja tosiaan äitiysvaatteet on kalliita. Hm:n tunika 8 euroa, äitiystunika 30 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja mammi:
niin tai sitten toisinpäin eli käytittekö? mie odotan nyt ensimmäistä ja samalla viimeistä lasta..olen ostanut uudet muodikkaat ja ystävieni mielestä kalliit äitiysvaatteet. meillä kaikki on uutta aina rattaista leluihin. :) mites teillä?

Stokalta olen kaikki vaatteet ostanu, täytyyhän sitä itseäänkin ajatella

Yhteistyössä