Käytetyistä vaunuista:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minkäköhän merkkiset?:
ja taas oleellisin puuttuu.. merkki :D

Olen siis vain katsellut netistä vaikka minkä merkkisiä. Merkillä ei ole minulle niin väliä, kunhan hyvät vaunut saan. Mutta kovasti Emmaljungat ja Briot houkuttelevat =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen siis vain katsellut netistä vaikka minkä merkkisiä. Merkillä ei ole minulle niin väliä, kunhan hyvät vaunut saan. Mutta kovasti Emmaljungat ja Briot houkuttelevat =)

Max 250e

Alkuperäinen kirjoittaja lida:
määrittele muutaman: 2 vuotta vai 5 vuotta? millaiset pyörät, millainen väriyhditelmä? mikä merkki?

Noi epämääräisesti kuvatuista noin 40 e.

N. 2vuotta, maksimissaan 3v. Ilmakumirenkaat, väriltään mielellään tummat (musta,harmaa,ruskea,tumman sininen...).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Noh mä sain itse Brion Kombeista, vuoden vanhoista, takuuta jäljellä, täysin priimakuntoisista 300?

Emmaljungan 4v vanhoista kaksosista sain 250?

Et kyl Emmaljungissa ainakin arvo säilyy paremmin kuin Brioissa, ja itse olen enemmän Emmaljungan kannalla noin muutenkin ( = hyväksi todetut jo useampaan kertaan! )

Mut noin jos ensikertalaisena olet vaunuja ostamassa mieti esmes näitä ennen valintaa:

-paljonko käytät (jos päivittäin, niin satsaa hyviin: kunnon jousitukset, renkaat jne... )
-missä käytät ( jos satunnaisesti vain kävelyllä niin perus yhdistelmät ihan passelit, jos paljon liikut kaupungilla niin vaunujen koko / mitat kannattaa huomioida )
-tarviiko pakosti olla kovakoppa vai riittäisikö pehmoinen kantokoppa, josta noin puolen vuoden iästä eteenpäin saisi lämpöpussin ratasosaan

Yhteistyössä