käytetyn polkupyörän löytäminen voi olla vaikeeta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
Miten voi olla näin vaikeeta löytää tytölle kohtuuhintainen 16 / 18 tuumainen polkupyörä... Uuteen ei todellakaan ole varaa... Epätoivoisesti
olen laitellu kaikille viestiä ja selannu nettipalstoja.. sitten kun löytyis joku ok-kuntoinen niin onkin vaan nouto ja pyörä on Kokkolassa yms. Vähän turhan pitkä matka lähteä täältä Etelä-Savosta hakemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Matkahuolto kuljettaa pyörän 18e:lla. Juuri tänään pisti yksi palstalainen meille tulemaan pyörän kun hältä ostin. =)

Kiitos tiedosta, mun pitää laittaa meidän tytön fillari myyntiin ja Matkahuollon kustannuksia mietin :)

Matkahuolto kuljettaa pyörän 18e:lla. Juuri tänään pisti yksi palstalainen meille tulemaan pyörän kun hältä ostin. =)

Juu, tiedän mutta kun olen soittanut noihin ilmoituksiin niin kaikki ovat sanoneet että eivät laita Matkahuollon kautta vaan pitää noutaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kiitos tiedosta, mun pitää laittaa meidän tytön fillari myyntiin ja Matkahuollon kustannuksia mietin :)

Paljonko pyydätte muuten tuosta pyörästä?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja sinipiika:
oletko laittanut markettien ilmoitustaululle isolla OSTETAAN POLKUPYÖRÄ ilmoituksen?
Meille on monta juttua löytynyt noiden kaupan ilmoitustaulujen kautta..

Juu, meidän kylällä ei näköjään ole kellään ylimääräisenä, pitää viedä tuohon lähimpään kaupunkiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Turussa on ensi viikolla poliisilaitoksen järjestämä löytöpyörien huutokauppa. Se ei ehkä sinua niin lämmitä, mutta voihan teilläkin päin näin kevään kunniaksi sellainen olla.

Tää ei muuten tullut mieleen, pitääkin tarkastaa!

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
paljon ap.n budjetti on`?

riippuu ihan pyörästä!!

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d21909%26langId%3d-11&fromSearch=true

ajattelin tätä, kun nää pyörät on aivan sika-kestäviä, meillä jo kolmea kokoa, ja edullisia. pienin 12" pyörä jäi nyt pieneksi kolmannelta polkijalta, ja menee edelleen eteenpäin sukulaisille. kertaakaan ei ole tarvinnut huoltaa kun kumi paikata yhdesti. niin että jos vaan on jatkokäyttöä, suosittelisin, jos vaikka joku mummi tjmv. haluaisi osallistua, synttärilahjana tai muuten..

Osaatko itse korjata pyörää? Meilläpäin ainakin löytyy hylättyjä pyörän runkoja ojastakin, vanteet renkaat polkimet ohjaustako ym vaan ostamaan ja kiinnittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
paljon ap.n budjetti on`?

riippuu ihan pyörästä!!

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d21909%26langId%3d-11&fromSearch=true

ajattelin tätä, kun nää pyörät on aivan sika-kestäviä, meillä jo kolmea kokoa, ja edullisia. pienin 12" pyörä jäi nyt pieneksi kolmannelta polkijalta, ja menee edelleen eteenpäin sukulaisille. kertaakaan ei ole tarvinnut huoltaa kun kumi paikata yhdesti. niin että jos vaan on jatkokäyttöä, suosittelisin, jos vaikka joku mummi tjmv. haluaisi osallistua, synttärilahjana tai muuten..

Ok, kiitos tiedosta - ei paha :)

Yhteistyössä