Käytetyn turvakaukalon hinnasta kaipaisin kommentteja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaupustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaupustelija

Vieras
eli hinta oli uutena 139e ja yhdellä lapsella ollut, erittäin siisti ja hyväkuntoinen. Onko 80? mielestäsi liikaa?? Olen yrittänyt sitä ko. hinnalla kaupitella, mutta huonolla menestyksellä. Kaukalo on Britaxin Römer baby-safe plus.

voithan toki pyytää, mä maksoin aktan käytetystä 35? enempää en maksaisi koska jo 70? saa uusiakin, tosin nyt meillä on sellanen jalustallinen josta sen jalustan ansiosta meinaan kyllä sit pyytää kunnon hinnan jos myyn pois..

Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
eli hinta oli uutena 139e ja yhdellä lapsella ollut, erittäin siisti ja hyväkuntoinen. Onko 80? mielestäsi liikaa?? Olen yrittänyt sitä ko. hinnalla kaupitella, mutta huonolla menestyksellä. Kaukalo on Britaxin Römer baby-safe plus.

riippuu millon ostettu? se että se on yhellä lapsella ollu ei kerro kuin vanha kaukalo on :)

mä myin uudehkon recaron kaukalon , ovh 169e 40e, halusin vaan äkkiä pois nurkista ja sanottiin todella halvaksi, mutta ei toi sun hinta mun mielest oo paha.

Alkuperäinen kirjoittaja kaupustelija:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Britaxin 129e maksaneen kaukalon sain sitten lopulta myytyä 35eurolla..

Oliko just sama kaukalo kun mulla myynnissä?? ja n. vuoden ajan käytetty?

Se oli Britax Baby Safe (ei plus), oisko 8kk ollut käytössä, musta-harmaaruutuinen,kaikin puolin siisti.

Kiitti kommenteista, minä vielä vähän aikaa kaupustelen sitä tuolla 80? ja jos ei tärppää, pitänee pudottaa hintaa. Kaukalo on siis 08/06 käyttöönotettu eli reilun vuoden vanha. Niitä tosiaan on aika paljon nettipalstoilla myytävänä, minä tosin asun seudulla, jossa ei ole niin helppo läheltä löytää (eli ilman mitään postikuluja)hyvää uudehkoa kaukaloa toisin sanoen tarjontaa on aika vähän.

Mun mielestä puolet alkuperäisestä hinnasta on ok, jos todella hyväkuntoinen. Itse ostin kylläkin saman kaukalon viidellä eurolla! No, kankaassa oli kaksi pientä reikää.

Yhteistyössä