J
JuhnnusJutta
Vieras
Meillä vauveli (4,5kk) viihtyisi todella hyvin Baby Björnin Original -repussa. Mutta uskaltaako sitä käyttää? Kaverilta tuli moitteita, pilaa kuulema vauvan tukirungon kehityksen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Käyttääkö kukaan oikeasti rintareppua yli puolivuotiaalla? Täytyy sanoa, että kovin painavaa vauvaa siinä en jaksanut kantaa. Alle kuukauden ikäisestä aloitin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun miehen kotimaassa vauvat laitetaan ihan pienistä asti äidin (tai muun hoitajan) selkään kantoliinalla, eikä siellä ole sen enempää tukirangan tai muutakaan vaivoja aikuisilla ihmisillä... jotenkin tuntuu vähän hassulta toi vouhotus noista kantorepuista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun miehen kotimaassa vauvat laitetaan ihan pienistä asti äidin (tai muun hoitajan) selkään kantoliinalla, eikä siellä ole sen enempää tukirangan tai muutakaan vaivoja aikuisilla ihmisillä... jotenkin tuntuu vähän hassulta toi vouhotus noista kantorepuista.
Alkuperäinen kirjoittaja JuhnnusJutta:Meillä vauveli (4,5kk) viihtyisi todella hyvin Baby Björnin Original -repussa. Mutta uskaltaako sitä käyttää? Kaverilta tuli moitteita, pilaa kuulema vauvan tukirungon kehityksen...