Käyttääkö lapsesi pyöräilykypärää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hui

Vieras
Meillä käyttää kaikki, vanhempia myöten!

Ja haluan muistuttaa, että pyöräilykypärän alla ei saa olla mitään, korkeintaan kypärämyssy. Kauheaa katsella kun äidit kuskaa pieniä vauvojaan pyörän takana ilman kypärää tai kypärän alla LIPPALAKKI :headwall:

Mä olen niin vanha, että mule se on aika vieras juttu. Eli en muista muistuttaa lapsia asiata, kun muutenkaan ei kauheasti pyöräillä. Eilen poikka oli napurissa ilman kypärää, tänään muistin huikata perään, että missäs kypärä.

kyllä käyttää, nyt täytyisi hankkia vaan isompi kypärä kun meidän 2,5v pojalla niin iso pää.. ohutta kypärämyssyn paksuista pipoa olen kyllä pitänyt alla.. itse en omista kypärää, mutta lapseni kyllä saavat luvan pitää päässä, pitäisi itsekin hankkia.. :o

käyttää, mun tytär otti ilmalennon pari vuotta sit viikko ennen koulun alkua ja henkivakuutuksena oli halpa, ruhjoutuneesta naamasta ja kropasta jäi arvet mut 40 euron kypärä joka halkes pelasti pään.. tytölle oli kovapala kun uus kypäsrä rikki. itkien vannotin et ostan vaikka 10 uutta saman hintasta ja samanlaista, pääasia et henki säilyi. irtohiekkaa kaupan kulmalla asfaltilla ja lensi tangon yli jarruttaessa. ei tarvinnu pikkuveljille sen jälkeen perustella miks meillä ei ajeta ees fillaria varastoon ilman kypärää.. met:in kypärä oli käytössä ja vakuutusyhtiö "lunasti" kypärän,koska oli haljennut kolmesta kohtaa. saatiin uus tilalle ilmaseks. lääkäri sanoi ettet varmaan halua edes tietää miten ois käyny ilman kypärää kun pinseteillä kaivo kämmenistä, huulista ja polvista kivenmuruja.

Meillä käyttää kaikki muut paitsi minä, elikkä äiti. Pojalla 3v on kypärän lisäksi aina myös ajohanskat. (no joo.. isänsä on friikki maastopyöräilijä, joten.. pojasta se polvi paranee! )

Käyttää aina, ja itse jo muistaa pyytää vaikka on vasta 3v. Iskä lähti yks päivä rullaluistimilla tytön kanssa ulos ja pakotin miehen pistämään kypärän päähän jotta tyttö ei ala kinaamaan vastaan ettei tarvii ku isikään ei tarvii

Yhteistyössä