Käyttääkö päiväkoti-ikäiset pojat sukkahousuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Meillä 3 v ei suostu enää käyttämään, kun kuulemma "Katariina" oli tarhassa sanonut, ettei niitä käytetä.

Miten siis on, olenko ihan kuutamolla pikkupoikien pukeutumisesta, kun minun mielestäni pusero, sukkahousut ja ohuet päälihousut on ihan normiasu päiväkotiin tuon ikäiselle, oli sitten kyseessä tyttö tai poika?

Meillä pojat (nyt 6- ja 8-v) alotti päiväkodin ollessaan 4- ja 6-v. Eskarilainen piti vielä sillon sukkahousuja, koska tykkäsi niistä, nuorempi ei suostunut laittamaan koska toisten mielestä ne oli tyttöjen housut.
Vanhemmallekin pojalle oli kuulemma toiset pojat asiasta sanoneet, mutta poika vaan totes, että ihan sama, hän pitää sukkahousuja koska ne on kivat jalassa. :)

Mun mielestä 3-v. voi vielä ihan hyvin pitää sukkiksia.

• Tykkää
Reactions: mamatsu
[QUOTE="nanna84";24963365]Meillä pojat (nyt 6- ja 8-v) alotti päiväkodin ollessaan 4- ja 6-v. Eskarilainen piti vielä sillon sukkahousuja, koska tykkäsi niistä, nuorempi ei suostunut laittamaan koska toisten mielestä ne oli tyttöjen housut.
Vanhemmallekin pojalle oli kuulemma toiset pojat asiasta sanoneet, mutta poika vaan totes, että ihan sama, hän pitää sukkahousuja koska ne on kivat jalassa. :)

Mun mielestä 3-v. voi vielä ihan hyvin pitää sukkiksia.[/QUOTE]

Omat pojat on kanssa pitäneet reilu 4-vuotiaaksi sukkahousuja.Ihan omasta halusta.On ostettu kalsareitakin,mutta tykänneet enemmän sukkahousuista.Onhan ne mukavammat kun ei tule nilkka esiin kovassakaan menossa.

No itse en kyllä pue tytöllekään sukkahousuja JA päällihousuja (esim collegehousuja tms) sisälle, kuumahan siinä tulee. Tytölle jos laitan sukkahousut niin sit on tunika niitten kaa ja jos on tavan paita niin sit jotkut velourhousut tms, mut ei sukkiksia. Eli tämän pohjalta en laittas pojallekaan sukkahousuja (tyhmän näkönen niissä pelkästään ja kuuma jos vielä toiset housut päällä) En ole ainakaan meidän päikyssä nähnyt pojilla sukkahousuja (3v-> ryhmä).

No hyvä, etten ole ihan sitten ajasta jäljessä. Taidan mainita päiväkodin tädeille, jospa puhuisivat ihan yleisesti ryhmässä siitä, miten eri lapsilla on erilaisia vaatteita ja kaikki ovat ihan hyviä. :)

[QUOTE="ccc";24963392]mistä te löydätte poikien sukkahousuja..? mä en löydä kun jotain pinkkeja tai violeletteja..: /[/QUOTE]

H&M:llä ainakin on kaikkia Star wars ja Cars sukkiksia pojille. :)

[QUOTE="vieras";24963389]No itse en kyllä pue tytöllekään sukkahousuja JA päällihousuja (esim collegehousuja tms) sisälle, kuumahan siinä tulee. Tytölle jos laitan sukkahousut niin sit on tunika niitten kaa ja jos on tavan paita niin sit jotkut velourhousut tms, mut ei sukkiksia. Eli tämän pohjalta en laittas pojallekaan sukkahousuja (tyhmän näkönen niissä pelkästään ja kuuma jos vielä toiset housut päällä) En ole ainakaan meidän päikyssä nähnyt pojilla sukkahousuja (3v-> ryhmä).[/QUOTE]

Ei ole kuuma, kun kyseessä on sellaiset ohuet päälihousut.

Poikien sukkahousuja on löytynyt ihan citymarketeista ja lastenvaateliikkeistä. Tai mikäli tumman sininen väri nyt niistä poikien sukkiksia tekee... :D

minä=ap

Yhteistyössä