Käyttökokemuksia Raiski-Drymaxx Ulkoiluasuista? [kuluttaja-asiaa]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shopping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shopping

Vieras
Onks kellään itellä (tai perheenjäsenillä)? Ovatko hyviä päivittäiseen ulkoiluun? Onko hengittävyys riittävä kevyeen ulkoiluun? Kuinka hyvin ne pitää vesisadetta? Tihkusateessa tuskin kastuu mutta jos rankkasade yllättää niin kastuuko ne läpi? Eli jos ostaa sellasen niin tarviiko pääseekö kumisista hiostavista sadevaatteista kokonaan eroon? Ja kuinka hyvin vedenpitäävyysominaisuudet säilyvät pesuissa, eli onko investointina kestävä? Ja viimeinen kysymys vaan ei vähäisin, miten on kestävyys ja mukavuus yleensä? Siinäpä sitä tenttiä... Kiitos etukäteen kaikille "kuluttajatietoa kertoneille".

On hyvä , ostin 8e muksulle kirpparilta erittäin hyväkuntoisen ja siistin välikausihaalarin liila-tummansininen väriltään. Ei edes kulumaa.
Itelle löysin Haltin Drymaxxin tuulitakin 10e viereiseltä kirpparilta, sekin erittäin siisti.

Mulla on noin 4 vuotta vanha asu ja alkaa olemaan ihan entinen,pitää kyllä vieläkin vähän kosteutta mutta vesisadetta ei.Ostin sen aikoinaan hyvällä alennuksella ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen,oikein mukava päällä.

Koululaisilla on, heillä ei ole enää erikseen sadevaatteita noiden lisäksi käytössä. Takit menevät ihan suosilla päälle eli se tarkoittaa, että ovat mukavia. Poika inhoaa housuja, tytöllä ne olleet kovassakin käytössä, käytti mm. suurimman osan talvea välikausihousuja tavallisten housujen päällä ulkoillessa, hänellä on myös toppaversiokin.

Mulla on lenkkipukuna (siis sauvakävelyllä) just tuollainen ja olen ollut tyytyväinen. Pitää veden kovassakin sateessa, hengittää ja on kevyt päällä. En ole vielä pessyt pukua, joten en osaa sanoa, kestääkö vedenpitävyys pesusta pesuun. Voin suositella :)

Eihän ne nyt sama asia ole täysin kuin sadepuku. Mutta tihkusateen pitää hyvin. Kyllähän ne hikoaa, jos kovasti esim. pyöräilee tai on hikilenkillä.
Aikaa myötenhän niistä menee pinta huonommaksi, mutta oikealla pesu- ja hoito-ohjeella on hyvä puku moneksi vuodeksi. Minulla on juuri Raiskin pukuja kaksi, ostettu useamman vuoden välillä. Niistä se vanhempi on parempi edelleen, uudemmassa ei ollut yhtä kestävä kalvo.

Yhteistyössä