Hae Anna.fi-sivustolta

Kehon koostumuksen muuttaminen

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Murunen, 05.07.2006.

  1. Murunen Vierailija

    Tätä on varmaan jo kysytty 200 kerta, mutta kysynpä vielä kerran :)

    Kuinka hoikassa ja lihaksikkaassa kropassa olevat ns. viimeiset läskimollukat saa pois? Tekisi vähän mieli hioa ja viimeistellä, koska en ole tyytyväinen bikininäkyyni.

    Olen urheillut lähinnä aerobickiä ja kuntosalia ja kävelyä n. 2-5 krt/vko. Nykyään juoksen n. 45-60min lenkkejä n. 3-4 krt/vko ja kesäajalla teen kotona punttia. Talvella lisäksi pujottelua. Liikuntaohjelmani on siis viimeiset reilu 10 v. ollut n. 2-5 krt/vko jotain em. liikuntaa fiiliksen mukaan. Mitään muita kuin terveys-ja painonhallintatavoitteita ei ole ollut.

    Ruokailu on mulla kai aika normaalia: Viikonloppuna herkkuja, arkisin kurissa ja nuhteessa kuitenkin terveellisesti eikä paastoten. Ruisleipää, rasvattomia maitotuotteita, kalaa, rasvatonta lihaa, paljon hedelmiä ja kasviksia, perunaa, riisiä,pastaa jne.. Herkkuhetkenä pulla tai mehujäätelö. Kunnon herkutteluun (leffailtaan, hemmotteluun tms) irtokarkkia (harvemmin), poppareita, ranskal.perunoita, jädeä tai etnoruokaa. En ahmi oikeastaan ikinä. Pizzaa ja tai hamppareita en harrasta ollenkaan.

    Kroppa on nyt sinsänsä hyvä ja lihaksikas. Kädet, vatsa ja selkä hienot. Ainoastaan pepun ja takareisien appelsiini-iho ja rasvakertymät ärsyttävät. Ja ne siis haluan nyt pois! Ikää siis 27 v. ja olen periaatteessa tyytyväinen, toisaalta haluaisin kokeilla onko minun mahdollista päästä mielestäni ns. täydelliseen kuntoon :) Mitat n. 90-63-90 ja painoa ehkäpä 55-60 kg (ei ole puntaria), pituus 166cm.

    Rakkaat ellit, kuinka nuo viimeiset ja ikuiset läskit saa pois? Ruokavalio ja millainen? Liikunta ja millainen? vai onko se edes mahdollista?

    Kiitoskiitos!
     
  2. ada Vierailija

    Itsekin urheilevana naisihmisenä tiedän omasta kokemuksesta, että ne rumasti sanottuna persläskit on tosi tiukassa! Ei niistä pääse koskaan lopullisesti eroon eikä edes pidä päästäkään. Naishormonit kun ohjaavat suurella osalla naisista rasvakertymän juuri noihin paikkoihin. Ilmiö on ihan luontoäidin suunnittelema, ylimääräinen energia on kautta ihmislajin historian pitänyt tallettaa pahojen päivien varalle. Ja naisillahan rasvakerros takaa hedelmällisyyden, anorektikkojen on todella vaikea tulla raskaaksi vaikka olisivat parantuneet taudistaan.

    Ruokavalio sulla tuntuu olevan kondiksessa, samoin nykyinen painosi. Mutta miten treenaat alavartaloa salilla? Teetkö askelkyykkyjä ja kyykkäyksiä tarpeeksi suurien painojen kanssa? Pelkästään reidenloitontaja- ja lähentäjälaitteiden käyttäminen ei valitettavasti auta just niihin kriittisiin paikkoihin.
    Sinuna tsekkaisin vielä ohjelmaa salilla ja vaikka pyytäisin opastusta siellä kunto-ohjaajalta. Samoin kannattaa haravoida myös netissä olevaa tarjontaa ja ohjeita alavartalon muokkaukseen (esim www.pakkotoisto.com)
     
  3. Murunen Vierailija

    Joo, kyykkäsin ja maastavedin ennen, mutta mun selkä ei kestä sitä. Mulla on sellanen synnynnäinen vika. Kannattaisin muuten kyllä absolut vapaita painoja.

    Olen nyt tehnyt lähinnä prässiä, loitontajaa ja jotain jumppaa. Mun juoksulenkit on n. 10 km, joten siinä tulee kans jaloille. En kyllä tee enää kovin suurilla painoilla, koska mun jalkalihakset alkoi kasvaa liian isoiksi. Mulle tulee lihasmassaa helposti, jostain syystä.

    Katonpa ton pakkotoiston, olin unohtanut koko sivuston :) ja yritän elää näiden naishormoniläskien kanssa.

    Tänkstänks!
     
  4. vierailija5 Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti