Kehtaako mennä tänä vuonna isomman kaupungin ilotulitusta katsomaan, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jelp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jelp"

Vieras
tapahtuma on vasta 22:00 ja matkassa olisi mukana 7kk ikäinen vauva?

Vauva oli toki jo ekassa "pauketapahtumassa" itsenäisyyspäivänä ja peitin hänen korvansa kuulosuojaimilla, mutta paukut ammuttiin jo noin neljän maissa iltapäivällä.

Uutenavuotena paukutus alkaa siis vasta 22:00 aikaan. Mutta on se aina vain niin mahtava ja hieno esitys, kuin olla ja voi, että mieli tekisi kovin lähteä sitä katselemaan.

Meillä esikoinen oli alle kuukauden ikäinen kun oltiin uutta vuotta viettämässä puolen yön aikaa Helsingissä. Eikä reagoinut mitenkään, nukkui vaan tyytyväisenä vaunuissa. Oli siellä muitakin pieniä, kun kiinnitin huomiota etten ainoa mamma vauvan kanssa ollut :)

Sehän on jokaisen itse ratkaistavissa oleva asia, toiset paheksuu eivätkä ikimaailmassa tekisi niin itse, mutta toiset hyväksyvät. Valmistaudu niihin paheksuviin katseisiin, niin voitte rauhassa mennä. Itse pohtisin tilannetta vauvan normaalin päivärytmin kannalta, jos tuo ajankohta poikkeaa siitä paljonkin, niin jäisin kotiin.

Ei. Mikä helvetti siinä on ettei voi edes vuotta säästää vauvoja kamalalta melulta.

Oma napa on vaan niiiiiiiiin paljon tärkeämpi kuin se pieni viaton vauva.

Miksei kehtaisi? Kyllähän siellä paljon lapsiperheitä käy katsomassa ilotulituksia. Itse olen ollut vauvan kanssa katsomassa ja vauva nukku kokoajan sylissä.

Tuon ikäsen kanssahan on vielä ihanan helppoa lähteä :) ei kun mksu vaunuihin ja nukahtaa sitten sinne. Isompien lasten kanssa joutuu sitten miettimään viitsiikö läheteä mihinkään kauhean myöhään.

Alkuperäinen kirjoittaja Törkeää;29347272:
Ei. Mikä helvetti siinä on ettei voi edes vuotta säästää vauvoja kamalalta melulta.

Oma napa on vaan niiiiiiiiin paljon tärkeämpi kuin se pieni viaton vauva.

Melulta? Kuulosuojaimet on tiedätkö keksitty jo.

Vauvat tarvitsee unta ja tuon ikäisen tulis olla jo omassa sängyssään nukkumassa tuohon aikaan. Ilman kuulosuojaimia painamassa. Tää nyt oli vaan mun mielipide.

Yhteistyössä