Kehtaanko laittaa tapaamalleni miehelle viestin ja mitä laitan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Tapasin perjantaina ihanan miehen baarissa. Juteltiin koko ilta ja yö, aamulla mentiin järven rantaan istumaan ja suudeltiin. Mies sanoi, että välillämme on kemiaa mitä ei ole ennen tuntenut näin nopeasti ja siltä se todella minustakin tuntui, eikä pelkältä vonkausyritykseltä. Molemmat ilmaisi olevansa halukkaita, mutta yhtäkkiä itse vaan jotenkin peräännyin siitä tilanteesta ja lähdin kotiin.

Puhuttiin, että pyytäisi mua fb kaveriksi niin voitaisiin tavata myöhemmin. Kertoi myös oman nimensä, että voisin pyytää häntä. No, kuitenkin kun perjantaina etsin miestä niin profiili on ilmeisesti sellainen ettei löydy haulla. Ja nyt kaksi päivää tapaamisen jälkeen mieskään ei ole pyytänyt mua kaveriksi. Pitäisikö tämä nyt vain ottaa torjuntana ja unohtaa? Vaikeaa kun olen niin ihastunut. Mies muuttaa ensi viikolla eri paikkakunnalle, eli tuskimpa tästä suhdetta tulee, mutta kovasti haluaisin lähettää miehelle tekstarin, että tulee tänään meille paneen. Jotenkin nätimmin esitettynä.

Vai pitääköhän se mua stalkkerina kun ei vaihettu puhelinnumeroja. Helposti sen sain kun koko nimensä kertoi.

Jos tahdot sen miehen sinne panolle, pyydä suoraan panolle. Toimii AINA. Miesten ajatusmaailma nyt vaan pyörii sen yhden asian ympärillä, enkä sano tätä lainkaan kielteisessä mielessä. Älä mieti liikaa, ilmaise asia suoraan.

Ei kannata laittaa mitään viestiä, mies olisi kyllä ottanut yhteyttä jos olisi halunnut. Miehethän haluavat saalistaa joten aloitteenteko on aina viisainta jättää miehille :)

[QUOTE="vieras";26345703]Ei kannata laittaa mitään viestiä, mies olisi kyllä ottanut yhteyttä jos olisi halunnut. Miehethän haluavat saalistaa joten aloitteenteko on aina viisainta jättää miehille :)[/QUOTE]

Toisaalta näin, mut toisaalta aattelen, etten menetä mitään jossen yritä, koska keskiviikkona se on jo 500 km päässä.

Jos tahdot sen miehen sinne panolle, pyydä suoraan panolle. Toimii AINA. Miesten ajatusmaailma nyt vaan pyörii sen yhden asian ympärillä, enkä sano tätä lainkaan kielteisessä mielessä. Älä mieti liikaa, ilmaise asia suoraan.

Ei munkaan tarvitse ku sanoo suoraan miehelle et panettaa tai tarrata haaruksiin niin saanti on taattu. Mua taas jos haluaa niin pitää lämmitellä hetki ennenku kehtaa käydä alemmas. Kyllä meillä naisilla on helppoo! :)

[QUOTE="vieras";26345740]Siis meinasitko panolla sen hurmata niin, ettei se muutakaan sinne 500 kilsan päähän?[/QUOTE]

En kun haluun vaan panna sitä edes kerran, kun pöksyt ollu kaks päivää märkänä sen ajattelemisesta. Ja ehkä voin joskus myöhemminkin käydä panemassa sitä siellä 500 km päässä.

Seuraavana päivänä. Laitoin että olisi kiva tavata uudestaan. Miehet tarvii lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä... Tämä tapahtui n. 9v sitten. Nyt 7v naimisissa 2 lasta kolmas tulossa.

[QUOTE="apua";26345767]okei, mut onko outoo laittaa viesti kun ei olla vaihdettu edes numeroita?[/QUOTE]

No ei ole, kertoi nimensä.

Laita että et löytänyt häntä fbstä. :)

onkohan nimi varmasti oikee? Siis onkohan oikeesti se joka väittää olevansa? Mistä voit olla niin varma että kyseessä on sama henkilö? Kertoiko osoitteensakin?

[QUOTE="ööö";26345814]onkohan nimi varmasti oikee? Siis onkohan oikeesti se joka väittää olevansa? Mistä voit olla niin varma että kyseessä on sama henkilö? Kertoiko osoitteensakin?[/QUOTE]

kertoi kaupunginosan -täsmää. Lisäks googlesta löytyy sen kuva nimellä.

Yhteistyössä