kehtaatko ostaa kumeja lähikaupasta, vei meetkö johonkin kauemmas jossa ei tuttuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Heh, tuli vaan tällainen mieleen että tekeeköhän kukaan muu näin? Mä ainakin häpeisin valtavasti jos joku tuttu tulis kaupassa vastaan kun mulla on kumeja kärryssä. Samoin mun mies. Eli yleensä pitää ostaa niitä aina sillai salaa:)

No tietty tästä voi päätellä ettei meidän pariskuntaa nähdä missään seksiväline kaupoissakaan. Mutta sielläkin riittää asiakkaista, joten ehkäpä jotkut ei häpeile kumien ostoakaan...

En osta tuosta lähikaupasta, mahtaneeko sieltä edes löytyä ja jos löytyykin on valikoima varmaan yhtä merkkiä ja hinta hirveä, jos eivät ole jo vanhentuneita. Mutta lähimarketeista ostelen.

Ostan kumit rengasliikkeestä :saint:
Ei vainenkaa, ei käytetä, ja en varmast kehtais ostaa, hyvä jos kehtaan ostaa supermarketist siteit, pitää aina piilottaa kärryy tai korii toisen tavaran alle. :ashamed:

Öh... tuota juuri pohdin tässä eräänä päivänä, että kehtaanko ostaa.
No kehtasinhan mie, joskin kassalla oli suu hienoisessa hymyssä, kun mun ostoslistani koostui maidosta, juustopalasta, parista siideristä, käsivoiteesta, liukkarista, kondomeista ja taskulampusta :laugh:

Mie hetken mietin, jotta kehtaanko edes tähän sitä laittaa... mutta tulipa tunnustettua sit tääkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Öh... tuota juuri pohdin tässä eräänä päivänä, että kehtaanko ostaa.
No kehtasinhan mie, joskin kassalla oli suu hienoisessa hymyssä, kun mun ostoslistani koostui maidosta, juustopalasta, parista siideristä, käsivoiteesta, liukkarista, kondomeista ja taskulampusta :laugh:

Mie hetken mietin, jotta kehtaanko edes tähän sitä laittaa... mutta tulipa tunnustettua sit tääkin :D

missäs ne kurkku tai porkkana :D

Jonkunhan ne pakko on ostaa kun miesrukka ei kehtaa! (Pakko kertoa kun kerran kehtasi: tavattiin toisemme vieraalla paikkakunnalla ja ehtona toiselle yöllemme yhdessä oli et ostaa niitä lisää niin kyllä uskalsi pyytää kämäsellä huoltoasemallakin myyjää antamaan takaansa hyllystä ;) )

Mun mielestä mun yläasteaikainen poikien liikunnanopettaja on sanonut osuvasti: Jos on valmis seksiin, niin ei häpeä kortsujen ostamista.

Mä olen samaa mieltä tuon ihmisen kanssa. Ei seksiin valmis ihminen häpeä kortsujen ostamista, varsinkaan jos kyse on aikuisesta ihmisestä.

Yhteistyössä