Kehtaatko pyytää siivouskamppeita kylässä ollessasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
Tää oli kyllä äärettömän noloa...
Oltiin kylässä, ja siellä oli ihan älyttömän likaista. Ei siis vain sekaista, vaan siis lattiat jonkun ihme töhnän peitossa yms.
Kaksivuotias pyysi päästä pisulle, mun oli pakko pyytää vessanpesukamat, että pystyin käyttäään pojan vessassa. Se oli nimitäin jotain ihan kamalaa...

Huomasin kyllä, että talon emännän kasvoilta paistoi melko voimakas v%&/tus, mutta ei voinut mitään. Esitin kyllä asian niin, että minä olen itse hieman neuroottinen wc-hygienian suhteen...

Pakko myöntää, että itseä hieman kolauttaisi, jos meillä vieraat pyytäisivät siivouskamppeita. Mutta silti...

Jos noin röyhkeä kehtaisin olla, että pyytäisin saada siivousvälineet, todennäköisesti sitten sanoisin ihan suoraan, että tarvitseeko apua siivouksessa, sinähän voisit sitten samalla siivota koko talon avuksi? Jos hänellä useampi pieni ja sinulla vain yksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
Siivoaisin vähin äänin siellä vessassa käydessä, jos tarvittavat aineet ja välineet on esillä.

Näinhän tämä olisi tietysti ollut viisainta hoitaa, en vaan siinä häkellyksessä älynnyt katsella ympärilleni, että olisiko löytynyt.

Todella noloa.
Mä varmaan vuoraisin pytyn paperilla tosi hyvin ja yrittäsin selvitä jotenkin kurotuksiltaan.En kehtais pyytää.
Enkä kyllä kehtais antaa vieraiden siivota vessaa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Jos noin röyhkeä kehtaisin olla, että pyytäisin saada siivousvälineet, todennäköisesti sitten sanoisin ihan suoraan, että tarvitseeko apua siivouksessa, sinähän voisit sitten samalla siivota koko talon avuksi? Jos hänellä useampi pieni ja sinulla vain yksi.

No itseasiassa päinvastoin, hänellä yksi ja minulla kolme. Enkä siis tarkoita, että meillä aina paikat kiiltelisi, ei todellakaan! Ja myönnän, että olen hiukan (?) ylineuroottinen tuon puhtauspuolen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

No itseasiassa päinvastoin, hänellä yksi ja minulla kolme. Enkä siis tarkoita, että meillä aina paikat kiiltelisi, ei todellakaan! Ja myönnän, että olen hiukan (?) ylineuroottinen tuon puhtauspuolen kanssa.

ok. JOs ystäväsi tietää tämän ylineuroottisuuden, mutta ei ehkä tunnu kivalta kuitenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos hyvä tuttu niin kehtaisin :) Ei siinä mitään pahaa ole.

Juu, oli ihan tuttu ihminen, ollaan vaan aiemmin kyläilty aina meillä. Ja ihan ollaan kyllä soiteltu tän jälkeen ja hän naureskeli, että pitää pyytää meidät useammin, niin tulee talo siivottua.

Tottakai älyän itsekin, että oli vähän röyhkeä veto.
Mutta joku huoltoaseman vessa oli siihen verrattuna steriili!

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
En oo niin sottasta vessaa nähny etteikö siellä ois voinu tarpeitaan tehä ilman siivousta. Pöntön voi vuorata paperilla ja hanan voi aukasta paperilla.

peesi.
enkä todellakaan olisi kehdannu tolla tavalla nolata tuttavaa.
törkeä veto aapeeltä

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
En oo niin sottasta vessaa nähny etteikö siellä ois voinu tarpeitaan tehä ilman siivousta. Pöntön voi vuorata paperilla ja hanan voi aukasta paperilla.

Kyllä minä oman peräni siihen olisin voinut lätkäistä, mutta tuo kaksivuotias kun pitää pytyn reunoista kiinni ettei putoa itse pönttöön.
(ei suostu pissimään jos pidän hänestä kiinni)

Nojoo. Onneksi kaverini osaa suhtautua minuun huumorilla... :D

En tiedä kehtaisinko pyytää, mutta meillä on ainakin vessanpesuharja siinä pytyn vieressä, en tiedä onko kaikilla. Pesisin vähin äänin jos harja olisi siinä ja varmaan pyyhkisin reunat wc paperilla, ellei ole luutua siinä käsillä. Mutta sotkuinen vessa on kyllä :x :x :x

Yhteistyössä