Kehtaatteko kertoa kenellekään jos teillä on hiivatulehdus alapäässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minni

Vieras
Esim anopille tai kavereille tai sukulaisille? Mä en kehtaa kuin omalle miehelleni. Ja sitten ne muut ihmiset ihmettelee kun en tule saunomaan tai uimaan...

Ja tämä on oikeesti pikkuisen isompi syy kuin se että on vain menkat ja ei voi mennä mökillä' uimaan. Sukulaisille voisin tietenkin nyt vaikka valehdella että on menkat... koko kesän ajan :D

Miksi en kehtaisi.
Harvemmin tuommoisista tosin tulee puhuttua muun kuin miehen kanssa, tähän päivään mennessä ei ole ikinä tarvinnut selittää kellekkään, miksi en halua uida/saunoa.

Miksi sinun pitää kenellekään selitellä että et mene saunaan tai uimaan? Eipä tulisi mieleenkään keskustella hiivatulehduksista tai menkoista sukulaisten kanssa.

Ja ei kai hiivatulehduksen hoito koko kesän sauna- ja uimareissulla estä?

Älkää ihmiset nyt viitsikö!!! Siis samaa sarjaa kuin aloitus appivanhempien saunasta. No, menkoista joo sanoisin, mut tästä nyt en välttämättä appivanhemmilleni. Kavereille voin kertoa ihan hyvin, onhan tuo nyt tavattoman yleistä naisilla. Miksi pitää sanoa niille sukulaisille, etten voi uida ja saunoa kun on alapäässä hiivatulehdus??? Voi sanoa, että mulla on nyt näitä naisten vaivoja. Käyttäkää nyt hei itse aivojanne, ennenkuin täällä kyselette näitä.

Yhteistyössä