kehtaisitko antaa lahjaksi....??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
muoviastia sarjan(siis lasten astiat matala ja syvä lautanen ja muki) jos lahjan saajan vanhemmat olisivat ostaneet omalle lapsellesi posliinisen sarjan juuri samoihin aikoihin?

meillä poika sai posliinisen astia sarjan ja ite ostin jo aikasin ton muovisen sarjan etä annan synttäri tai joululahjaksi ne kun molemmat on samoihin aikoihin heidän tytölle!
mietityttää vaan se että mitä ne on siitä mieltä...(meiän poika siis 3v ja heidän tyttö 2v)
voisin kyllä jotain muutakin keksiä mutta mulla ei oo ketään muuta tyttölasta lähipiirissä johon voisin tollasen prinsessa version antaa...(olis pitäny ostaa jotain nalle puhia tms mut toi on ihan vaaleenpunanen prinsessa juttu!)

kehtaisitko ite antaa...
tai vosiko sen antaa jos siihen keksis vielä jotain lisää?? ja mitä se jokin olis??

hyvä!! mietin sitä jo aiemmin kun "tarkkailin mistä tuo tyttö syö...heillä tyttö syö ihan normi muumiastioista(posliinisista siis) juo oikeesta kupista jne...
mutta kun menin sen jo ostamaan niin ehkä sen annan sitten!
mun äiti osti sille tytölle joskus jonku muovilautasen niin ainakin se on sillä leikissä jos se ei siitä koskaan ole syönyt eli kai noi voi leikkiin ainakin kelvata!
tarvii kattoo joku väritysjuttu lisäksi...

kirjaa en osta kun ne ei koskaan lue sille ja ite nään niin harvoin, palapelejäkään se ei osaa eikä vanhemmat pidä huolta että palat laitetan samaan paikkaan joten ne hukkuu heti..
vaatetta en osta kun tuo äiti on niin nirso että pitää olla just jotain tiettyä väriä tai tyyliä...kerran ostin ja oli ihan nätti punanen housut ja paita jossa oli hile sydämiä tms ja ei pitäny kuin kerran sitä tiettävästi päällä : C
parempi pidättyä tohon värityskirjaan tai leluun....

Meidän 5v tykkää vieläkin söydä omista muovisista lautasista. Mä en ymmärtänyt, että miksi et voisi kaverin lapselle ostaa muovista, jos omasi on vasta saanut posliinisen. Kait sitä voi muovisesta syödä, vaikka kaverin lapsi söisikin posliinisesta :/

Kehtaisin. Jos ei kelpais tai olis liian halpa niin se on saajan ongelma. Mun mielestä näin. Ja kyllähän 2 veelle on sopivampi muovinen ku porsliini tms särkyvä.

Itseasiassa meillä on vissiin vähä sama tilanne. Kun mä ostin 4v kummipojalle dublon lakasukoneen ja mun pojan kummit, tän mun kummipojan vanhemmat, ilmotti että he on ostaneet mun pojalle 1v dublon poliisiauton jossa on valot ja äänikin. Eli mun lahja on ihan varmasti halvempi. Mut siinäpä olkoon.En jaksa enää välittää.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Meidän 5v tykkää vieläkin söydä omista muovisista lautasista. Mä en ymmärtänyt, että miksi et voisi kaverin lapselle ostaa muovista, jos omasi on vasta saanut posliinisen. Kait sitä voi muovisesta syödä, vaikka kaverin lapsi söisikin posliinisesta :/

no kun tää lapsi on mun veljen ja heidän perhe toi siis mun lapselle posliini sarjan....ja me annettas heidän lapselle muovinen...siksi vähän kyseenalanen juttu...munkin mielestä lasten on perempi syödä muovisilta jotka ei hajoo jos tippuu tms...

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:

no kun tää lapsi on mun veljen ja heidän perhe toi siis mun lapselle posliini sarjan....ja me annettas heidän lapselle muovinen...siksi vähän kyseenalanen juttu...munkin mielestä lasten on perempi syödä muovisilta jotka ei hajoo jos tippuu tms...

Ai juu, mul oli joku älykatkos näköjään kun en hoksannut
:( Parempi on 2v:n käytössä muovinen, mutta jos perheen äiti on tarkka astioissa ym. voi olla, et en kehtaisi muovista viedä, mutta esim. mua ei haittaisi, vaikka vastaavassa tilanteessa muovisen lapsellemme toisit.

Yhteistyössä