kehtaisitteko kertoa muille kavereillenne että olet tavannut uuden kaverin netistä hakuilmoituksella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja siis tarkoitan ihan vain kaverisuhteita. Ei mitään miesjuttuja.
Minusta on jotenkin nolottavaa että olen tavannut erään ihanan ystäväni netin kautta. Ja en ole kehdannut kertoa sitä kellekään vanhalle kaverilleni jotka ovat esim opiskelukavereita.

Ajattelen sillai että muut ajattele että minussa olisi jotain vikaa etten osaa luoda uusia sosiaalisia suhteita kuin netin kautta:(

Parhaat kaverini olen itse juuri löytänyt netin ja kirjeenvaihdon kautta. Ei siinä ole minusta mitään noloa. =) Kyllä minä itse haluan ensin ottaa selvää ihmisestä etäisemmin kirjoittamalla kuin väen vängällä tutustua tuntemattomiin kentällä. Olen kyllä tavannut monia mielenkiintoisia ja mukavia ihmisiä myös livenä erilaisissa tapahtumissa ja tilanteissa, ettei sen puoleen, mutta itselleni kirjoittaminen on vain sellainen muoto ainakin että saan sitä kautta asioita valotetettua parhaiten toiselle ensialkuun. Olen kyllä sosiaalinen mutta kirjoittamalla tutustuminen on parempi, syvällisempi ja hienovarainen avaus ystävyyden mahdolliselle kehittymiselle. Kirjoittamalla uskaltaa usein kertoa tarkemmin asioista joista ei ihan ystävyyden alussa uskaltaisi ehkä naamatusten kertoa. Muutenkin, ihmisen kirjoitustaito kertoo minulle tosi paljon. Arvostan suuresti sitä millä tavoin toinen ilmaisee itseään myös kirjallisesti.

Erikseen tietysti ihmiset jotka vierastavat kirjallista kanssakäymistä ja voivat jutella estottomasti livenä kaikesta tuntemattomillekin. Usein sellaiset ihmiset eivät ole hirveän kriittisiä millaisia ystäviä oikeasti kaipaavat. He keräävät vain ihmisiä ympärilleen eivätkä halua sen syvällisempää ulottuvuutta ystävyyteen. Kunhan saavat seuraa jauhamiseen. :) Sekin on ihan ok joillekin.

Yhteistyössä