kehtaisko alottaa blogia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhis

Vieras
jos on köyhä äiti :D
siis ei ole varaa esitellä mitään P.O.P vaatteita vai miksi sitä kutsutaan,reimatecin kuteita,ticket to heaven vaatteita tai cupkaken kuteita :D
kiinnostaako ketään jos tälläinen köyhä äiti kirjottelee vaikkapa lapsien vaatteista mitkä ostetaan robinhoodista,tarjoustalosta tai kirppareilta? :p

kun monien blogit on melkein jotain hienoja kuteita täynnä,mitä nyt oon lueskellu tossa kaikenlaisia niin löytyy kaikkea ihanaa ja kallista.

tienaako oikeesti miehet sitten niin paljon jos on kotiäiti itse että voi ostella aina jotain kivaa..ei meillä ainakaan mies tienaa että voisin tommosia ostella vaikk vakkaritöissä onkin.

Mua ainakin kiinnostaa mitä kaikkea kivaa keksit vähän pienemmällä rahalla. Myös ruoanlaitossa jne eikä pelkästään lastenvaatteissa.

Meillä ei olla mitenkään kamalan pienituloisia mutta tänään vähän järkytyin kun mies kävi viemässä tavaraa kaatopaikalle. Siellä elektroniikkaromun joukossa oli läjäpäin paljon uudempia telkkareita kuin meidän. Ehkä ne on kaikki rikki? Tai sitten me ollaan oikeasti vain omituisia kun ei olla töllöä vaihdettu.

Mua ainakin kiinnostais. Eihän siinä ole edes mitään kiinnostavaa, että joku on ostanut isolla rahalla kalliita vaatteita. Mikäs saavutus se on? Itse koen ainakin suurempaa tyydytystä tehdessäni hyvän löydön kirpparilta tai huutiksesta kuin ostaessani kaupasta jotain. Kauppaan mennään ja sieltä ostetaan mitä halutaan, ei siitä saa mitään kiksejä. Mutta kun menee kirpparille ja löytää meandin paidan kahdella eurolla niin siitä saakin jo melkoiset kiksit. :D

Mua henkilökohtaisesti ei kiinnostaisi. Mutta se ei poissulje etteikö muut lukisi mielellään.

Ja muuten tuo "ylellisen" vaateblogin pitäminen ei vaadi kuin hiukan alkupääomaa tai luottokortin. Jo se on nähty, että mammat tulevat stockalle ostamaan merkkitamineita, kuvaavat ne ja palauttavat seuraavalla viikolla, eli plus miinus nolla. Sitten tietysti kunnon bloggarit saavat kahisevaa sponsoreiltaan.

Uusimmat

Yhteistyössä