kehutaan toisiamme!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täällä on jo jonkin aikaa ollut aika ikävä tunnelma ja nikkiä jos toista on haukuttu raskaastikin.

Nyt kehutaan toisiamme ja ihan oikeasti. Kuka on palstalla mukava, kuka kaunis, kuka hyvä äiti, kuka mielenkiintoinen?

Keksitkö vielä jotain muuta? Saa kehua muustakin syystä, sana on vapaa.

Ja pliis: ei tehdä tästä taas sitä minäminä ketjua, vaan ihan aidosti annetaan positiivista palautetta nikeille.

Piparminttu, Heili Karjalasta ovat aivan ihania ihmisiä, olen nyt tutustunut heihin mesen ja meilin kautta ja on täällä muutkin ihan jees paitsi joskus harmaat kenkkuilee. Riippuu itestä miten niihin suhtautuu, välillä huumorilla ja välillä on sitten sellasia päiviä että itkeä tirrauttaa joka asiasta joten nekin menee sitten samaan syssyyn.

Hmm hirmuisesti en porukkaa tunne mutta...
Keittiönoita ihana kun jaksaa aina auttaa muita sydämen kera
A shaadie jne... enpäs osaa nimee kirjoittaa :ashamed: mutta hänestä saanut kuvan että puolustaa heikompiaan ja pitää kiinni et kaikki saa mikä heille kuuluu.Jaksaa kuunnella muiden huolia...
Lisäänpäs sitten kun saan päähäni muita...

En mä tiedä ketä mä kehuisin, yleisesti ottaen kiitos niille jotka on kuunnelleet :flower: Ja niille, jotka on saaneet minut nauramaan. Ja niille, jotka jaksavat joskus minua.

Voi WcAnkka, kiitos kauniista sanoistasi. :hug: :hug:
Täällä on mun mielestä monta mukavan tuntuista tyyppiä ( joukossa oikeita helmiäkin ), joiden kanssa on kiva kirjoitella, vaihtaa ajatuksia ja purkaa sydäntään jos siltä tuntuu. :)

Yhteistyössä