Keiden muiden mies pelaa tietokoneella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Siis oikeasti, en ymmärrä tuota miestä. Kaikki vapaahetket istuu koneella pelaamassa. Siinä ei kolme tuntia tunnu missään kun herra leikkii sotaa muiden vastaavien kanssa. Eikä kotona saa mitään tehtyä.

Olen viime ajat ajatellut paljonkin eroa, koska näyttää että mies vaan muuttuu huonompaan suuntaan. Vai voiko tuo olla jotain kolmenkympin kriisiä? Väleistämme kertoo aika paljon se, etten edes ostanut hänelle lahjaa, koska en kertakaikkiaan keksinyt, mitä ostaa. Olemme jo niin vieraantuneita toisistamme.

Tekisi mieli leikata tuo kirottu piuha saksilla poikki. Loppuisi pelaamiset vähäksi aikaa. Tuo lähentelee jo jotain addiktiota, heti kun mies saapuu kotiin napsahtaa kone päälle. Joka jumalan päivä.

Vai olenko minä taas turhasta nalkuttava akka, joka ei tajua, että mies haluaa rentoutua? Pelaako muiden miehet?

Nettipokeria. B) :/ :xmas: |O |O |O |O

(vaikka mulla kyllä ei sinänsä tuo ole onkelma: saan tuon tuolta kyllä nostamaan ahterin penkistä, kun tarpeeks kovaa karajasen. :ashamed: Mutta joskus ärsyttää, onko sen pakko aina istua naama kiinni näytössä...)

No meidän isäntä kyllä pelailee, erityisesti iltaisin. World of Warcraft on kova sana tätä nykyä :whistle: Lopettaa kyllä jos koen että on pelaillut vähän turhan paljon yhdelle illalle.
Kyllä se välillä sapettaa kun tuntuu että hällä häviää ajantaju täysin pelatessa. Tänäänkin piti käydä huomauttamassa että sopis viettää tuon lapsensakin kanssa vähän aikaa ennen kun tyttö menee nukkumaan.
Meitä pelileskiä on paljon, paljon... :/ Toisilla menee liiallisuuksiin. Tuo sun miehes pelailu kuulostaa kyllä jo vähän siltä, että kohtuupelaamisen raja on ylitetty. Ei ihmekään että sulla keittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
No meidän isäntä kyllä pelailee, erityisesti iltaisin. World of Warcraft on kova sana tätä nykyä :whistle: Lopettaa kyllä jos koen että on pelaillut vähän turhan paljon yhdelle illalle.
Kyllä se välillä sapettaa kun tuntuu että hällä häviää ajantaju täysin pelatessa. Tänäänkin piti käydä huomauttamassa että sopis viettää tuon lapsensakin kanssa vähän aikaa ennen kun tyttö menee nukkumaan.
Meitä pelileskiä on paljon, paljon... :/ Toisilla menee liiallisuuksiin. Tuo sun miehes pelailu kuulostaa kyllä jo vähän siltä, että kohtuupelaamisen raja on ylitetty. Ei ihmekään että sulla keittää.

Hui kauhee, minä muistan meillä tuon World of Warcraft -kauden. :/ Onneks tuo on nopeasti kyllästyvää lajia.. :whistle: :D

Mun mies pelaa. Tosin en pidä sitä ongelmana. On se kuitenkin lasten ja mun kanssa ihan riittävästi. Joskus pelaa kavereittensa kanssa verkossa pari vuorokautta putkeen. Mutta olkoon se hänelle sallittua, kun kerran tykkää siitä ja tapaa samalla kavereitaan, joita muuten näkee harvoin. (Pelaavat siis verkossa, mutta samassa huoneessa.) Saan minäkin tehdä, mitä haluan.

Pelaa, tosin melko hienotunteisesti yrittää sen tehdä. Mä kun en voi sietää sitä.

Mä olen oikeasti varmaan melkoisen kamala vaimo, hirvettävä jäärä ja ehdoton kuin mikä. Ihme, että mulla on noin ihana mies. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirah21:
mun mies ei pelaa mut se on kokoajan metsästämäs! et olkaa onnellisia ku teidän miehenne on edes kotona....

Ei juma... :D

Tiedätkö kuinka paaljon on iloa miehestä joka pelaa, pelaa ja pelaa ja on joktapauksessa kiukkuinen kuin ampiainen meni pelit miten vaan: vaikka hyvinkin, liiasta ruudun tuijottamisesta on sivu oireensa.

Kai sä tiedät että toi viimeinen lause oli täysin naurettava?

Meillä pelaa molemmat :D .

Me ollaan sovittu jonkinlaisia "sääntöjä" välillä. Eli joskus pelataan vain vähän aikaa tai ei pelata ollenkaan ja sit taas välillä saa pelata niin kauan kuin silmät pysyy auki... B) Sovituista kotitöistä/lastenhoidosta ei kyllä saa ilman lupaa lipsua. Vaikka välillä täytyykin muistuttaa... :whistle:

Sun kannattaa puhua asiasta ja lähteä etsimään kompromissia. Kannatta pitää mielessä ratkaisu tuskin on sun mielestä ihanteellinen, mutta silloin kun se sovitaan yhdessä niin molemmat osapuolet noudattavat sitä. Tai ainakin yrittävät.

Meillä isäntä pelaa Counter Strikea netissä... Siinä on viel yks kenttä joka on jonkun pikku tytön vaaleanpunainen unelma huone ja isot ukot sotii ja räiskii verta seinille siellä!!! Ällöttää kuka tonkin pelin on suunnitellu. Siis vain mies voi olla niin tunteeton.

Isäntä pelailee Codia, mutta ihan kohtuudessa pysyy, tekee mitä miehen pitää tehdä ja on lasten ja munkin kanssa =) Eikä mua sen pelailut haittaa - tosin on niistä joskus käyty pieniä keskusteluja meidänkin perheessä.

Juu kyllähän tuoki nettipokeria pelailee. Mä olin vielä puoli vuotta sitten todella nalkku siitä, ja en voinu sietää koko pokeria. Siitä tapeltiin useamman kerran, erotakki meinattiin monesti, mut nyt siihen löydetty yhteinen sävel. Mies saa pelata, ja yleensä mä katon ku se pelaa. En kyttäys mielessä, vaan ihan mielenkiinnosta. Niin kauan ku mä en siitä nalkuta, niin sävel pysyy vireessä ;) Mies lopettaa jos sanon niin, eikä enää pelaa kaikkia rahojaan. Ja itelläki parempi mieli pelaamisesta, enkä enää punaistakaan näe ku paffin vihreä pöytä näkyy tietokoneruudusta. Ja tietenkin miehelläkin, muistaa rakastaa minua taas enemmän ;)

(olipas vähän turhan pitkä sepostus :laugh: )

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
mun mies ei pelaa mut se on kokoajan metsästämäs! et olkaa onnellisia ku teidän miehenne on edes kotona....

Tiedätkö kuinka paaljon on iloa miehestä joka pelaa, pelaa ja pelaa ja on joktapauksessa kiukkuinen kuin ampiainen meni pelit miten vaan: vaikka hyvinkin, liiasta ruudun tuijottamisesta on sivu oireensa.

no en tiiä... itestä tuntuu et ois mukava jos se ois ees läsnä joskus, vaik siitä ei niin iloa oiskaan.. mut voin olla väärässä... jokatapauksessa olisi mukavampaa olla kotona jos mieski ois tääl, vaik oiski koneella, ku olla yksin vauvan kanssa

no en tiiä... itestä tuntuu et ois mukava jos se ois ees läsnä joskus, vaik siitä ei niin iloa oiskaan.. mut voin olla väärässä... jokatapauksessa olisi mukavampaa olla kotona jos mieski ois tääl, vaik oiski koneella, ku olla yksin vauvan kanssa

Mun mielestä parempi poissa, kuin kotona mutta ei läsnä meille. Mä en kestä sitä että mies on paikalla, mutta tekee jotain minkä vuoksi en saa häiritä. se on ärsyttävää. Mä haluan seuraa ennen kaikkea, en sitä että joku käy istumassa tietokoneen edessä.
:D

Tuo on kyllä ihan totta! Sillon ku mä viel nalkutin siitä miehen pelaamisesta, yleensä siitä seuras se et mies lähti muualle pelaamaan. Ja saattoi viipyä vuorokausia/viikon. Eikä sitä saanu edes puhelimella kiinni. On parempi antaa miehen pelata oma päivittäinen annoksensa ku nalkuttaa se pihalle. Vaikka siitä ei kauheasti apua olisikaan ku pelais, niin kyllä se peli menee kiinni jos niin pyydän. Ja onhan se seurana, vaikka pelaisikin.

*muoks* ja vastapainoksi siitä, että annan sen pelata rauhassa, saan itse katsoa omat ohjelmani rauhassa ;) (ja tätähän ei tietenkään voi tehdä jos mies ei ole edes kotona)

Meillä mies pelaa ja pelaan minäkin. Meillä on kaks tietokonetta olohuoneessa vierekkäin. Lyhyt matka pussaamaan siis pelin välissä :heart: Eikä kyllä koeta mikskään ongelmaks. Molemmat osaa lopettaa pelin, kun on sen aika. Eikä meillä sit oo telkkarii tms. joka veis aikaa...

Yhteistyössä