keinoja millä sais vedet menemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikiliikku

Vieras
oon jo 3cm auki ja kaulaa jäljellä 1cm.toissayön vietin sairaalassa kun supisteli mutta supparit loppu kuin seinään sitte kuitenkin.lääkäri tuumasi että kyllähän nämä kalvot sais puhki vaikka heti kun oot jo näin auki mutta täällä on vähän täyttä nyt |O tuli niinku pikkusen sellanen olo että oon ei-toivottu potilas just nyt

nyt sitten maha vaivaa jatkuvasti,koko ajan sais olla makuulla kun supistaa ja repii mutta ei vaan käynnisty.särkylääkettä menee 3/pv,onneks niistä ees on apua. kauppaan ei uskalla yksin lähteä kun autokyyti laittaa supistamaan ja meilläki matkaa 13km kauppaan,mitään ei enää saa tehtyä,vauva painaa ja rääpii mahaa. niin että olisko kellään kokemusta miten ne vedet tosiaan sais meneen? hullukshan tässä tulee |O

No en tiedä oletko ehkä jo päässyt alkuun, mutta ainakin synnärillä kun siskon synnytyksessä olin tukihenkilönä, kehoittivat siskoa olemaan paljon kyykyssä ja ns. tekemään ratsastus liikettä jaloilla samalla...eli pumppaamaan.

Siskolla ei siis ollut puhjennut kalvot.
Tosin poika olikin sitten sen verta suuri, ettei mahtunut omin neuvoin tästä hyvästäkään laskeutumaan tarpeeksi, joten vedet eivät menneet.

Yleensä kuulemma auttaa kun supistuksen aikana tuota tekee.

Ehkä voisit kokeilla olisiko sinulle apua tästä =)

Juu siskon poika oli yli 4kg ja pää tosi suuri.
Kätilöt puhkoivat kalvot sitten minun kehoituksestani, kun tilanne alkoi junnaamaan paikallaa.
Eli siis avautumista ei tapahtunut lopulta edes senttiä 2h aikana.
Heti kun kalvot puhkaistiin ja vedet meni, painui pojan pää tosi alas ja avautuminenkin nopeutui ja siitä muutamat tunnit ja poika syntyi =)

Toivotaan, että supistukset nyt sinulla alkaisi oikein hionoina ja täsmällisen säännöllisinä, jotta pääsisit tositoimiin =)

paapelo+poju+Deri 28+0

no keskiviikkona olis sovittu kalvojen puhkaisu lääkärin kans mutta sanoivat vielä osastolla että soittaa ennenku lähdetään sairaalaan että mikä siellä on tilanne.en siis luota yhtään siihen että edes päästään sinä päivänä kännistykseen,mahtavat ssanoa että tuu vasta ensviikolla ku on täyttä :whistle:

Meidän esikoinen syntyi kalvojen puhkaisulla 02/08 ja silloin oli kanssa aika ruuhka. Piti kanssa soittaa ensin.
Ekalla yrittämällä oli täyttä ja käskivät soittaa uudestaan muutaman tunnin päästä ja sitten oli vapautunut yksi vuodepaikka, jota sitten panttasivat minulle, kunnes saavuttiin paikalle :D
Toivotaan, että sinullakin sitten menisi noin...mutta peukut pystyyn, että lähtisi nyt näiden välipäivien aikana itse =)

Yhteistyössä