Keinu vai sitteri? Tai kumpikin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opT

Vieras
Mitens on kun ollaan suunniteltu että ostettaisiin sellainen pattereilla käyvä keinu. Niin ei kait siinä vaiheessa enää tarvi sitteriä? Mitä mieltä te olette? Onko kokemuksia?

tiedä keinusta mitään mut itellään sitteri oli hyvä, kun siinä pystys antamaan kiinteitä ja mun lapsi oppi myöhään istumaan omin avuin et syötin siinä aika pitkään. mun lapsi pärjäs siinä ilman heluttelu, yritin välillä vähän keinutella mut ei oikeen tykännyt.

Ei mitään patterivehkeitä. Passivoittaa turhan vauvaa. Sitteri on hyvä, kun siinä lapsi itse osallistuu keinuttamiseen. Ainakin baby björnin sitteri on herkkä lapsen omille liikkeille. Se on hyvä hankinta :)

Joo gracon keinua me ollaan katottukki, mut käytettynä ostettais tutuilta. Mut nyt en suurin surminkaan muista et olikos siinä tuo mahdollisuus... Se on joku pikkasen reilu vuoden vanha et onkohan siinä semmosta... Mut kiitoksia näistä! :)

No yksi vauva tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Meillä sitteri oli aivan turha ostos, käytettiin ehkä noin viisi kertaa. Tällä hetkellä kun kiinteät aloitettu, voisi tietty käyttää, mutta helpommin syötän tytön sohvalla tai sylissä. Ei vielä istu ite, mutta piakkoin pääsee kyllä harjoittelemaan syöttötuolissa istumista.
Ei meillä kyllä tuollaista patterikeinua ole ollut, mutta olen sitä näin jälkeenpäin ihastellut. Varsinkin koliikkivauvoille voisi olla hyvä.
Niin ja tuo BabyBjörnin sitteri tai vastaava on myös kuulemma hyvä, kun vauva voi siinä itse heiluttaa itseään ja se kangas joustaa, toisin kuin ns. normisitterissä.

kyllä se sitteri pitäis niissä kaikissa saada irrottettua nostamalla... mutta sehän on melko pysty sitten kun on vaan sitterinä ettei ihan pikku varmaa varmaan pysty vielä laittaan, tai en tiedä. Keinun rungossa ollessaan sen saa säädettyä niin että on makaavammassa asennossa.

Yhteistyössä