Keitä julkkiksia miehesi kanssa muistutatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
shrek-and-fiona.jpg

Kuulemma näitä:

Eli Eini ja Lauri Tähkän kitaristi Simo Ralli.

Jos ko. tyypit olisivat pari, se olisi aka kohu, iskelmälaulaja ja rokkikitaristi, ja lisäksi ikäero, käsittäkseni Eini on aika paljon vanhempi. Meillä miehen kanssa ikäero on kyllä tosinpäin.=)

Piti käydä oikein tarkistamassa, ja hyvä tavaton, että pitää paikkansa :D.

[QUOTE="vieras";22097077]suzyanne,onpas teissä samaa.
Miestä kuvattu bully zanen näköisesti,mä taidan olla nuorempi versio pekan ja pätkän justiinasta=D[/QUOTE]

Korjaan billy..

Hehheh mä ajattelinkin että käyt joku pv tarkistamassa. :D Mä en nyt niin ole Einin näköinen, mutta mies on minusta ihan OIKEASTI tuon Rallin näköinen, niin että joku vois hyvin melkein sekoittaa heidät. Onkohan Rallin isä käynyt vähän mun miehen äidin kanssa muhinoimassa? :laugh:

Kyllä oot sinäkin Einin näköinen kovasti. Eihän vaan Einin isä ole käynyt sun äidin kanssa... ;)?

En mä taida nykyiselläni ketään muistuttaa, joskus hoikempana näytin kuulemma Natalie Portmanilta. Mies sen sijaan on ihan ilmetty House ;) eli mikäs sen näyttelijän nimi nyt onkaan, Hugh Laurie vissiin.

[QUOTE="neiti";22095817]Keitä julkkiksia muistutatte mieheni kanssa? Saa myös spekuloida, mitä tapahtuisi, jos tämä pari olisi oikeassa elämässä yhdessä!

Minä muistutan Geena Davista (L-kokoisena blondina) ja mieheni prinssi Harrya (ilman pisamia). Jos tämä pari olisi oikeasti yhdessä, se olisi varmaan vuosisadan rakkaustarina ja vähintään elokuva tehtäisiin :D[/QUOTE]

Me ollaan miehen kanssa kuin Angelina Jolie ja Brad Pitt :)

Yhteistyössä