Hae Anna.fi-sivustolta

Keitä me oikein olemme?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Lily-Rose, 17.05.2018 klo 13.16.

1. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Keitä me oikein olemme?

Vastaan tässä esittämääni kysymykseen omalla tavallani. Toivon tähän ketjuun lisää erilaisia ja mielenkiintoisia ajatelmia, jotta voisimme keskustella niistä yhdessä (mielellään ilman aiheeseen kuulumattomia pervoiluja tai pahantahtoisia trolleja, jotka ovat liikkeellä ketjun pilaamistarkoituksessa).

Olemme kosmisia matkalaisia. Fyysinen ruumiimme on tähtipölystä rakentunut avaruuspuku, joka tekee mahdolliseksi elämämme ja luomisemme täällä. Pukumme muuttaa muotoaan sielumme jatkaessa kosmista vaellustaan ajattomassa äärettömyydessä. Saamme joka kerta uuden puvun, kun palaamme tänne. Se, miten ja mihin pukuamme käytämme, riippuu meistä itsestämme, ja tietysti puvun mahdollisista rajoitteista. Aivot toimintoineen ovat tärkeä osa pukua. Aivot ovat työkalu, jonka käytöstä vastaamme itse.

Tänne Maahan olemme tulleet oppimaan ja luomaan. Täällä kohtaamme toisiamme kohdataksemme itsemme, ja kehittyäksemme sieluina pidemmälle. Meissä jokaisessa virtaa alkuvoima, Jumalan henki, ja näin ollen kykenemme myös luomaan, kun ymmärrämme miten kosmista energiaa voi käyttää. Pystymme kaikki yhdessä luomaan maailmasta rauhallisen ja turvallisen paikan elää. Hankalaa siitä tekevät ne sielut jotka eivät ymmärrä minkälainen Voima meillä todellisuudessa on käytössämme, ja miten ja mihin sitä kuuluu käyttää. Moni käyttää Voimaansa väärin.

Kaikki alkaa itsestä. Ensin täytyy ymmärtää kuka, ja mikä on.

Olemme kaikki samaa kosmista energiaa, olemme yksi. Jos teemme pahaa toiselle, teemme samalla pahaa itsellemme.

Kun olemme ymmärtäneet keitä ja mitä olemme, niin silloin ehkä myös ymmärrämme hoivata itseämme paremmin, ja antaa huomiota tähtipölystä rakentuneelle avaruuspuvullemme ja sen sisällä asustavalle Hengelle. Avaruuspukuun kuuluvat aivot ja mieli, jotka ovat työkaluja luomiseen. Meidän tulee ymmärtää miten käytämme mieltämme, emmekä saa antaa mielen käyttää meitä. Suuttuessa mieli on se joka ottaa ohjakset, mutta sielu voi pysäyttää mielen suuttumuksen, tai estää sen kokonaan, jos se osaa hallita mieltään.

Meissä elävä Henki on osa koko luomakunnan lähdettä, Jumalaa. Meistä jokainen on mukana jatkuvasti liikkeellä olevassa luomisprosessissa omalla olemassaolollaan. Siksi on tärkeää miettiä mitä luomme, ja luommeko hyvää vai pahaa. On tärkeää miettiä miten käytämme, ilmennämme, muokkaamme ja jaamme energiaa. Päätös ja mahdollisuus on meissä itsessämme.

Kun tunnistaa Itsensä, tunnistaa kaikissa muissa ihmisissä, eläimissä, ja kasveissa tuon saman Itsen, saman Hengen, mutta vain eri puvuissa.

Olemme siis universaaleja sieluja tähtipölystä rakentuneissa avaruuspuvuissa, ja sielujemme taustalla on yksi ja sama Henki.
    Alkulähde.

Last edited: 17.05.2018 klo 18.18
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    67
    Musta ne olemme täydellinen valonkansojen rotu joka on luotu 10 000 vuoden aikana täydelisaä geeni labora toriooiissa . Lajikkeksi ihminen ihm ihsiä on mirjarseja plejadit on ihmisä . lisäksi elämän lähse kontilla on tuotu elämö maahan . Itse tiedän tarjkan missä kontti sijaitsee se kuuluu niihin valonkanaijen valan salaisuuksiin josta ei tänän enempää saa puhua . enään kontissac on pahuus elämän vasta kohta . joka tarvitiih elänän lähde konttiin elämän luomiseksi . olemme yksilölliesti valonalieneita , kun voimamme on täydelliesti valonalientasolla t Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari Maan Valon alien Taivaallisen Jedineuvoston jäsen

3. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    617
    Paremin en olisi itse voinut sanoa.(y)

4. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    379
    Pahuus on elämän vastakohta? Jassoo. Nyt jysähti uutisdynamiitti. Pidetään vaan kasvit lajikkeina ja puhutaan eläimistä lajeina. Voimamme on valonalientasolla, mutta silti meitä pitää käännyttää palvelemaan jotain harhaoppinutta ns. taivaallista jedineuvostoa? Vai niin...

5. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    379
    Niin... Voisi ehkä jopa kysyä, että kuka tai mikä se on, sillä syvemmälle vietynä persoonallisuudet katoavat ja meistä tulee se.

P.S. Stephen Kingin Se on muuten hyvä tiiliskivi.

6. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    67
    Siis yksilölliesti valonakienura kun olemme nostaneet voimamme valonalien tasolle ja se tarkottaa sitä että olemme riittäv'än vahvoja siihen , jedimestareina ja valmiita siihen mitä se edellyttää , oon puhynut siitä toisessa ketjussa jotebn en puhu tässä siitä . jokainen ihninen on valonalien kun saavuttaa valonalien voima tason mutta en tässä ketjussa sano mitä siihen liittyy , se ei oo tän ketjun aihe oon puhununyt siitä aimmiimin valonkansat tarkkaan valitsevat valonalienit nyt meitä maan valonalieneita on käden sormilla laskettava määrä mutta koko ajan tulee lisää oikku hiljaa t Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien taivaalllisen jedineuvoston jäsen

7. vierailija Vierailija

"Vastaan tässä esittämääni kysymykseen omalla tavallani. Toivon tähän ketjuun lisää erilaisia ja mielenkiintoisia ajatelmia, jotta voisimme keskustella niistä yhdessä..."

Minä taas toivon tänne jotakuta joka kertoo meille absoluuttisen totuuden, jotta loppuu riitely, väittely ja kinaaminen. Olkoonkin asiallista keskustelua, toivon silti. Kukaan ei hyödy mitään tyhjänpäiväisestä arvuuttelusta ja kädenväännöstä. Tarvitsemme 100% oikeaa tietoa. Ehkä sellainen henkilö olisi saavuttanut korkeimman valaistumisen. Voi hän olla jotakin muutakin. Kuka tietää.

Ja uskokaa tai älkää, elämä ei todellakaan olisi silloin tylsää. Päinvastoin!

8. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    67
    Jos teille sanoo apsoluuttsen totuuden että udki sitä se oin nähtyy monessa jutussa t. Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien Taivaallsen jedineuvoston jäsen täydelisesti valaistunut

9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Noita juttuja, että meidät olisi luotu jossain koeputkissa, en usko. Tiedän, että jotkut uskovat, mutta minä en. Uskon, että meidän luomiseemme ei ole tarvittu laboratoriota. Labrajuttuun voin uskoa vasta sitten kun saan tarpeeksi luotettavaa tietoa asiasta, mutta tällä hetkellä en koe saavani sitä, koska en tällä hetkellä pidä sinua luotettavana tietolähteenä. Miksi koko maailman väestöstä juuri sinä tietäisit absoluuttisen totuuden? (n) Mikä juuri sinusta tekee niin erikoisen, ja miksi sitä pitää täällä niin paljon mainostaa?o_O Eikö pitäisi ennemminkin olla nöyrä ja kiitollinen, ja ohjata muita lempeästi totuuden äärelle? Ei kukaan usko väkisin pakottamalla. Se, että teet niin, ei siis kauheasti houkuttele minuakaan uskomaan.:unsure::notworthy: Kiitos kuitenkin että toit oman näkemyksesi keskusteluun, se tässä oli tarkoituskin. :)

Last edited: 17.05.2018 klo 15.30
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    617
    Minusta tuallasessa henkilössä ei olisi järkeä. Jos joku tiätääs vastauksen kaikkiin kysymyksiin ja kaikesta totuuren, niin silloon meistä tulis vaan olentoja jotka eivät ajattele koskaan itse, jotta miksi joku asia on niin kuin se on.
    Haluan ajatella itse miten ihmiset ovat syntyneet, vaikka siitä tulisi väittelyä ja riitaa.

• Tykkään Tykkään x 2
  11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    :)

12. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Niin, sillä on tarkoituksensa että emme muista.. Ja sillä että joudumme sen takia pähkäilemään..

13. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    67
    kun kysyttiin täysin valaistutta totuuden tietäjää vastasin ei siitä sen enepää jos haluat totuuttas luomids jutussa käy vierailulla sirjuksenvalonkansan luona ne näyttävätn jumaollta ja jumalattarilta mutta sen sinä jo tiesitkin . kuten oon sanonut aimmmin tiedän kaikesta kaiken mutte pineydemn juttuja kuten te force sentilit akamisane ei kiiinnosta mua . t Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien taivaallisen jedineuvoston jäsen.

kuulun tahoihin joja kuuluu tiertää kaikki ei siitä sen enenpää

14. TALSHIAR Jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Minä olen hieman ufojuttujen kannalla ja siksi ajattelen että ET on todennäköisesti luonut tuntemamme ihmisrodut sekoittamalla omia geenejään kulloiseenkin parhaiten menestyneeseen rotuun. Useat ET kansat ovat tätä harrastaneet ja siitä syystä meidän DNAmme on ainakin jossain määrin yhteensopivaa heidän DNAnsa kanssa. Tulevaisuudessa ihmisDNA on tuottoisa kauppa-artikkeli avaruuskansojen markkinoilla.

15. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Tjaa... hmmm.... (n)
    Ööö... tuota tuota... Vastauksessasi oli "hieman" outoja kohtia..... o_O(n) ... Mutta mäkään nyt jaksa niistä sen enempää. Ja tässä hei ei taaskaan ole mistään akatemioista nyt kyse... Milloin uskot, että kirjoitan täällä henkilökohtaisesti, itse, ilman mitään hemmetin akatemioita? Liität aina tuon akatemian mun kirjoituksiin.. :notworthy: (Anteeksi, Masterit Star ja Sky tuo "hemmetin akatemioita", mutta kun Kars sekottaa AINA mun omat jutut väkisin teidän luomaanne International Jedi Academyyn, vaikka kirjoitan täällä ihan itsenäisesti omia juttujani ja ajatuksiani, ihan samalla tavalla kuin silloin, kun en teitä palstan kivoja Mastereita edes vielä tuntenut. :unsure: ) Yritän hallita mieltäni ja olla ärsyyntymättä asiasta, mutta kun se tapahtuu aina, ja en ole itse vielä mikään täydellinen mestari siinä mielen hallinnassa ....:notworthy: Onnistuu se kyllä jo paremmin kuin vaikka vuosi sitten, eli edistystä on tapahtunut. :)

Last edited: 17.05.2018 klo 17.39
  16. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    617
    Mitäpä tuasta.:)
    Kaikki mun pohrinnat joissa en puhu jedeistä ovat täysin mun omia, eikä liity mitenkään akatemiaan.
    En mäkään täyrellisesti miältäni hallitse, enkä välttämättä koskaan tuukkaan hallitseen.:)

17. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Toi on hyvin mahdollista, mutta miksi he olisivat käyttäneet laboratorioita ja koeputkia? Eikö se ole aika... alkeellista..? Olen enemmän sen kertomuksen kannalla, että "Jumalan pojat tulivat ja yhtyivät ihmisten tyttäriin", ja näin saatiin nykyinen ihmisrotu aikaiseksi. Tuo "yhtyminen" voi tarkoittaa jotain, joka on tapahtunut energiatasolla, ja siinä ei välttämättä ole tarvittu edes fyysistä yhdyntää, saatika alkeellisia koeputkia.

18. strösselsön Vierailija

Tiedän oikeasta elämästä yhden tyypin, jolle kerran unessa esiteltiin tyttölapsi, joka oli kasvanut toisella planeetalla. Tapaamisen aikana hän ymmärsi, että taitaa olla tuon tytön biologinen äiti. Minulla ei ole lupaa kertoa koko tapaamista yksityiskohtaisesti, mutta tuolle tuntemalleni ihmiselle) kävi sitten myöhemmin hyvin selväksi ettei kyseessä ollut mikään tavanomainen uni. Hänelle annettiin tieto, että tuollaista on tapahtunut kautta aikojen ja etenkin nyt kun ihmiskunta on suuren päätöksen äärellä, niin on ollut tärkeää varmistaa ihmislajin säilyminen siltä varalta, että tuhoamme itsemme ja tämän planeetan, niin sen jälkeen voidaan tänne lähettää ihmisten jälkeläiset. He ovat saaneet sitten toisella palneetalla tietoista valmennusta siihen miten eletään harmoniassa planeetan kanssa. Ihmeellistä, että nykyihminen on unohtanut tuon tiedon. Tämä planeettamme on kuitenkin elävä olento ja meidän tulisi kunnioittaa kaikkea elämää.

19. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Tuon uskon. Nimimerkkiisi, (joka on melkein sama kuin Sörsselssön) viitaten, katotko telkusta tällä hetkellä kenties Uuno Turhapuroa?:D Mä katon.. :)

20. TALSHIAR Jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Kutsuit laboratoriomenetelmää alkeelliseksi. Pidätkö sitä myöskin liian mekaanisena tai teollisena tapana josta puutuu sielukkuus, eettisyys, kauneus ja inhimillisen olemuksen kunnioitus?

En tiedä millä teknologian tasolla ET geenimuokkauksiaan aikoinaan toteutti. Hucolo kanavointiryhmä väittää että ET tarjoaa tänä päivänä halukkaille geeniparannuksia. Käytetty teknologia on aika uutta heillekin:

The upgrade is done via transdimensional technologies. The process goes through the holographic creation of hybrid stem cells in your brain which are then materialized and infuse new genomic sequences into your genome. Your genome will receive a certain percent of galactic DNA. The process is done in stages while monitoring your response after each infusion. The upgrade may involve side effects but usually is beneficial for overall health and psychic abilities.

https://hucolo.org/signup/

Tässähän on kyse vasta kehosta ja mahdollisesti yksilömielen kyvyistä, eli sielun käyttövälineestä. Jotkut ET rodut lisääntyvät kloonaamalla kehonsa.

Sielu ja tietoisuus onkin sitten jo asia erikseen.

21. strösselssön Vierailija

jep :D

22. strösselssön Vierailija

Tuo kommentti nyt ei ollut minulle suunnattu, mutta oletko liittynyt tuohon, tai pyytänyt heiltä tuota geeniparannusta? Ihan mielenkiinnosta vain... tai tiedätkö ketään henk- koht. joka olisi?

23. TALSHIAR Jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Vastaus kolmeen kysymykseesi on sama ei. Heillä on facebook ryhmät, ja sitä kautta voit kysellä asiasta. Muistaakseni ryhmät vaativat jäsenyyden ryhmässä ennen kirjoittelumahdollisuuksia.

24. strösselssön Vierailija

Joo... jotenkin olen aina vierastanut noita "liity ensin meihin, niin sitten saat" juttuja. Pitää kyllä joskus paremmalla ajalla lueskella lisää tuosta aiheesta heidän sivuiltaan, että mistä siinä on oikeasti kyse.

25. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Kyllä pidän. :notworthy:

Pidän mahdollisena että täällä käyvät kosmiset vierailijat muokkaavat ja ovat muokanneet meitä, eli lähinnä avaruuspukujamme paremmiksi, meidän teknologiaamme edistyneenmmän teknologian keinoin. Se ei kuitenkaan muuta uskomustani siitä, että sekä he että me olemme fyysisesti rakentuneet tähtipölystä. Tuon tähtipölyn takana eivät ole ET:t, vaan kaiken Luoja, Alkulähde, jonka Voima ja Henki virtaa meissä kaikissa tähtipölystä tehdyissä olennoissa. Se sama alkuvoima ja elämänenergia tekee mahdolliseksi niin heidän kuin meidänkin elämämme. Väitän että Alkulähteen Luojavoimaan verrattuna ET:illä on älyttömän alkeellisia laboratorioita ja koeputkia.

Kaikesta vastaavat paljon suuremmat voimat kuin he ja heidän kokeensa ja projektinsa. Olemmehan joka tapauksessa yhtä myös sen laboratoriossa hääräävän ET:n kanssa ilman dna-muokkauksia ja muuta vastaavaa leikkimistä. Myös koeputket ovat materiaa, ja kaikki materia on tähtipölyä. :alien:

Last edited: 17.05.2018 klo 23.49
    • Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus