Keittiön seinien väri? Kaapit valkoiset, lattia pähkinä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkin aika samanlainen väritys, tosin kaappien ovet (meillä ei ole yläkaappeja) terästä. Listat myös pähkinää. Seinät maalattiin kahden eri sinisen sävyillä. Keittiö on L-kirjaimen muotoinen ja lisää tilan tuntua saatiin maalaamalla vaaleammalla sävyllä kapeimmissa kohdissa olevat vastakkaiset seinät. Mun mielestä toi sininen toimii hyvin keittiössä. Verhot teetettiin Vallilan mustavalkoisesta kankaasta ja pöytäliinat yleensä mustavalkoisia tai mustahopeisia. Mietittiin myös jotain hopeista kuviota seinässä, mutta se olisi ehkä ollut liian häiritsevä... No, sen voi lisätä vaikka myöhemminkin.

Jotenkin keltainen ja sininen ei iske. En haluaisi mitään liian sitovaa, koska tykkään vaihdella tekstiilien väriä vuodenaikojen mukaan. Sininen ei passaisi mun joulusisustukseen, pääsiäisestä puhumattakaan :D

Ruskeaa olen pyöritellyt, mutta meneekö liian pimeäksi, kun on pieni huone? Ehkä kallistun kuitenkin valkoiseen. Olisko se joku murrettu valkoinen mieluummin, vai ihan puhdas maalarin valkoinen?

Yhteistyössä