Keittiön verhoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
Noniin taas toimii,

Elikkäs verhoja olisin uudistamassa ja nyt mietinkin minkä väriset verhot sopisi punaisten kaappien kanssa, eli kaapien ovet ovat punaiset? Tuleeko liian punainen jos laittaa esim. punaisen verhokapan..? Lisäksi keittiössä on chilli -sarjaa, eli kodinkoneet ovat punaiset..

Mä laittaisin myös pellavaa tai luonnonvalkoista, toki riippuen, onko tyylin tarkoitus olla moderni vai ns.maalaisromanttinen. Näin jouluna sopii punaisen kanssa vihreä, tottakai. Mut punaisen kanssa sopii mun mielestä myös esim tummanruskea tai jopa musta, riippuen sun hakemasta tyylistä..

Nyt tuon kuvan nähtyäni, laittaisin valkoista. Toisaalta valkoinen vois olla se muuten aina oleva verho, jouluksi jouluisempi valkoinen.. :o siis onko sellasta.. Punaisen kans olisin varovainen, pitäis olla just nappi sävy.. mut jos löydät, ni jouluksi se, ja muuten valkoinen. ...Paitsi... mitä pöydällä liinana, jnejne.. :whistle:

Ensiks: ihana keittiö:) Ilman kuvaa jo ajattelin että punanen, minkälainen mutta kuva kertoi paljon enemmän kuin sanat:)
Ite kans laittasin valkoset tai ihan vaaleet beiget tai sit sellaset missä säväys mustaa:) Paljon on vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja heips:
Ensiks: ihana keittiö:) Ilman kuvaa jo ajattelin että punanen, minkälainen mutta kuva kertoi paljon enemmän kuin sanat:)
Ite kans laittasin valkoset tai ihan vaaleet beiget tai sit sellaset missä säväys mustaa:) Paljon on vaihtoehtoja.

Kiitos, onhan se ainakin omaperäinen, tykkään itekki.. :D Varmaan sitten mä laitaisen ne vaaleen beiget, ihan valkoiset on jotenki kolkot.. :/

Yhteistyössä