A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla oli 2 kissaa, kun tuo koira meille tuli. Kissat pisti sitä ihan kuus nolla.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mäkin haluaisin tuollaisen. Mutta nämä kaksi kissaa voisi protestoida asiasta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla oli 2 kissaa, kun tuo koira meille tuli. Kissat pisti sitä ihan kuus nolla.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mäkin haluaisin tuollaisen. Mutta nämä kaksi kissaa voisi protestoida asiasta...![]()
No ei meilläkään ole kuin 96 neliön rivari. Ihan hyvin toi täällä mahtuu olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Pitäis kyllä ensin vähän isompi kämppä saada.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ei meilläkään ole kuin 96 neliön rivari. Ihan hyvin toi täällä mahtuu olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Pitäis kyllä ensin vähän isompi kämppä saada.
34 neliöön malamuutista ei ehkä olisiAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Juu mutta mulla on 34 neliön yksiöainoa minkä sain nopeasti eron jälkeen pojan läheltä.
No toi mammutti on mun eka koirani. Varmasti olen virheitä tehnyt sen koulutuksessa, mutta en kuitenkaan niin pahoja ettenkö niistä selviäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:No olen aika paljon kavereiden koirien kanssa tekemisissä ja ulkoilutan niitä mielelläni. kokemusta sekarotuisesta pennusta eläkkeellä olevaan poliisikoiraan. mietin kuinka vaativa tuo olisi mulle, kun ei tosiaan ennen ole koiraa ollut...