Keittis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aksu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alaskanmalamuutti :)

hilarius.bmp

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Pitäis kyllä ensin vähän isompi kämppä saada.
No ei meilläkään ole kuin 96 neliön rivari. Ihan hyvin toi täällä mahtuu olemaan.

Juu mutta mulla on 34 neliön yksiö :whistle: ainoa minkä sain nopeasti eron jälkeen pojan läheltä.

Juu mutta mulla on 34 neliön yksiö :whistle: ainoa minkä sain nopeasti eron jälkeen pojan läheltä.
34 neliöön malamuutista ei ehkä olisi :D Mutta paljonhan on kiinni siitä, miten paljon koiraa viedään ulos. Monilla omakotitaloissa olevilla malamuuteilla ulkona olevassa koiratarhassa on paljon vähemmän tilaa kuin sulla olisi tarjota koiralle yksiössäsi.

No olen aika paljon kavereiden koirien kanssa tekemisissä ja ulkoilutan niitä mielelläni. kokemusta sekarotuisesta pennusta eläkkeellä olevaan poliisikoiraan. mietin kuinka vaativa tuo olisi mulle, kun ei tosiaan ennen ole koiraa ollut...

No olen aika paljon kavereiden koirien kanssa tekemisissä ja ulkoilutan niitä mielelläni. kokemusta sekarotuisesta pennusta eläkkeellä olevaan poliisikoiraan. mietin kuinka vaativa tuo olisi mulle, kun ei tosiaan ennen ole koiraa ollut...
No toi mammutti on mun eka koirani. Varmasti olen virheitä tehnyt sen koulutuksessa, mutta en kuitenkaan niin pahoja ettenkö niistä selviäisi.